Cihazı tvden uzaklaşdırıp deneyen oldumu sorun hep aynımı ?
Sitemize üye olarak ayrıcalıklarımızdan yararlanabilirsiniz.
Cihazı tvden uzaklaşdırıp deneyen oldumu sorun hep aynımı ?
Şükürler olsun iyi ki almamışım diyeceğim![]()
Ornek, cihaz tvnin arkasında solda bir sag tarafında deneyin , ben bir kere başka bir cihazda karşılaşdım benzer sinyal soruna
--------------------
Bence bir çakışma oluyor tv - cihaz arasında
Cihazı uzaklaştırdım denedim faydası oldu.Hdmi kablosu 50 cm.ne kadar uzaklaştıracağız ki..?internetten kanal listesi indirdiğim de sinyal seviyesi %98 kalite %73 idi ..
tp leri sildim tekrar tarattım sinyal seviyesi %53,kalite %52 oldu ????????????
tv8 -tv8-5 bendede sinyal 95 kalite 75 sürekli donma yapıyo .Başka uydu cihazınla deniyorum donma yok.Bu soruna acil çözüm bulunması lazım .En çok izledigim kanal tv8 oda sürekli donuyo.
Abicigim sizin cihaza gelen sinyal ve kalitesinden dolayı sanırım İlgili kanallarda kaliteyi 85 buldurursanız sorun kalmayacagını düşünmekteyim Başka cihazda deniyorum yok diyorsunuz denediğiniz cihazlar Tunerli cihaz mı? Malum entegre tip lnb girişlerde verim (Yani kalite) % 75 lerde kırılma donma başlar buna mevsim şartlarıda eklenirse kalitede kayıplar fazla olur eski ustalar çanak ayarlarken ufak şişe su ile çıkardı çanakta ıslak alan meydana getirip özellikle kırılmaya karşı sinyali ayarlar aynı zamanda lnb önünüde ıslatarak hassas ayar yapardı şimdi eline cihaz alan usta oldu öglen güneşinde !! ayarladığı çanak gece oldugunda göstermez oluyor ertesi sabah kanallar gelmiş olarak uyanıyor bu yazdıklarımı eski ustalar anlar ne demek istediğimide .Sözü uzatmayayım abim sisteminizi bi elden geçittirin en düşük v/h lerde kaliteniz en az %75 olsun sonra geçin tv karşısına keyfinize bakın.
Next 2000 HD Internet Machina'da TV8 problemi gibi bir problem olmadığını kaç kere ifade ettim. Geçen hafta Antalya'da merkezi sistemli bir dairede (11 katlı binanın 1'inci katı - kablo uzunluğunu düşünün) bu daire de bile TV8 sorunu yaşanmadı Next 2000 HD Internet Machina ile. Bende de Nisan 2017'den beri bu cihaz var ve böyle bir problemim yok şuan. İlk başta çanağım biraz ayarsız olduğu için böyle bir şeyle karşılaşmıştım. Ama çanağı sağlamca sabitleyip ayarlayınca TV8'de ne bir donma nede kaybolma yaşamadım. Hemde HD TV8. O yüzden benden size tavsiye, çanak rüzgardan çok sallanıyor mu? ve sinyal kalitesine (kablo yeni mi eski mi, çanak ayarlı mı değil mi) bir bakın derim.