https://www.netbone.com.tr
Ping test
netbone (AS48814)
1-) YENİ ABONELİK İŞLEMLERİ
Yeni bir Netbone Bireysel İnternet Hizmeti aboneliği oluşturmak için aşağıdaki adımları takip etmeniz ve talep edilen evrakları belirtilen mail adesine göndermenizin akabinde ilgili işlemler sizin adınıza tarafımızdan yapılacak ve 24 - 48 saat içerisinde yeni kurulum işleminiz tamamlanacaktır.
Adımlar ;
1) Hizmetin Kurulacağı Tam Adres Bilgisi
2) Müşteri E-Mail Adresi
3) Müşteri Cep Telefonu Numarası
4) Müşterinin talep ettiği Paket Bilgisi (35Mbps - 100Mbps vb ...)
5-)Müşterinin Kimliğinin önlü arkalı görüntüsü
Yukarıda talep edilen evrakları [email protected] adresine e-mail ile göndermenizi rica ederiz.
2-) MEVCUT HİZMET DEĞİŞKLİĞİ
(CHURN)
Mevcutta farklı bir operatörden aldığınız hizmetinizi Netbone Bireysel İnternet Hizmetine taşımak için aşağıdaki adımları takip etmeniz ve talep edilen evrakları belirtilen mail adesine göndermenizin akabinde ilgili işlemler sizin adınıza tarafımızdan yapılacak ve 24 - 72 saat içerisinde transfer işleminiz tamamlanacaktır.
Adımlar ;
1) xdsl Hizmet No / Devre No veya Hizmet Numarası (firmadan firmaya ismi değişebiliyor. 17-18 veya 88 ile başlayan 10 haneli numara)
2) Hizmetin Kurulacağı Tam Adres Bilgisi
3) Müşteri E-Mail Adresi
4) Müşteri Cep Telefonu Numarası
5) Müşterinin talep ettiği Paket Bilgisi (35Mbps - 100Mbps vb ...)
6) Müşterinin mevcut internetinin yalın olup, olmadığı (yalın değilse fatura veya online işlem merkezinde yazan internetin üzerine kayıtlı olduğu sabit telefon numarası)
7-)Müşterinin Kimliğinin önlü arkalı görüntüsü
Yukarıda talep edilen evrakları [email protected] adresine e-mail ile göndermenizi rica ederiz.
Ping test
netbone (AS48814)
1-) YENİ ABONELİK İŞLEMLERİ
Yeni bir Netbone Bireysel İnternet Hizmeti aboneliği oluşturmak için aşağıdaki adımları takip etmeniz ve talep edilen evrakları belirtilen mail adesine göndermenizin akabinde ilgili işlemler sizin adınıza tarafımızdan yapılacak ve 24 - 48 saat içerisinde yeni kurulum işleminiz tamamlanacaktır.
Adımlar ;
1) Hizmetin Kurulacağı Tam Adres Bilgisi
2) Müşteri E-Mail Adresi
3) Müşteri Cep Telefonu Numarası
4) Müşterinin talep ettiği Paket Bilgisi (35Mbps - 100Mbps vb ...)
5-)Müşterinin Kimliğinin önlü arkalı görüntüsü
Yukarıda talep edilen evrakları [email protected] adresine e-mail ile göndermenizi rica ederiz.
2-) MEVCUT HİZMET DEĞİŞKLİĞİ
(CHURN)
Mevcutta farklı bir operatörden aldığınız hizmetinizi Netbone Bireysel İnternet Hizmetine taşımak için aşağıdaki adımları takip etmeniz ve talep edilen evrakları belirtilen mail adesine göndermenizin akabinde ilgili işlemler sizin adınıza tarafımızdan yapılacak ve 24 - 72 saat içerisinde transfer işleminiz tamamlanacaktır.
Adımlar ;
1) xdsl Hizmet No / Devre No veya Hizmet Numarası (firmadan firmaya ismi değişebiliyor. 17-18 veya 88 ile başlayan 10 haneli numara)
2) Hizmetin Kurulacağı Tam Adres Bilgisi
3) Müşteri E-Mail Adresi
4) Müşteri Cep Telefonu Numarası
5) Müşterinin talep ettiği Paket Bilgisi (35Mbps - 100Mbps vb ...)
6) Müşterinin mevcut internetinin yalın olup, olmadığı (yalın değilse fatura veya online işlem merkezinde yazan internetin üzerine kayıtlı olduğu sabit telefon numarası)
7-)Müşterinin Kimliğinin önlü arkalı görüntüsü
Yukarıda talep edilen evrakları [email protected] adresine e-mail ile göndermenizi rica ederiz.