Neler yeni

2000 HD FTA MiNİX İZLENİMLERİM.

Jeru79

New member
Üye
Katılım
24 Ağu 2018
Mesajlar
14
Beğeniler
0
#61
Iyi aksamlar arkadaslar. Ben Almanyada yasiyorum ve 100000lik hizinda internetim var yinede iki hafta önce türkiyeden aldigim next2000 hd fta aletinde kanallarda donma takilma veya hic acilma problemleri yasiyorum. Mesala türk disney kanallari hic acilmiyor veya diger cocuk kanallari sadece trt cocuk iyi calusiyor. Bir digeride mesela alman 1.ligi(Bundesliga) hic izlenicek gibi sanki ağir cekimdegibi ses ve görüntü. Internet herhangi bi sorun konusu olamaz diger ip(TVIPHD 4K ) Chazim kesintisiz süper bi hizlilikla calisiyor bütün yerli yabanci ne varsa sifreli sifresiz kanallar. Next serverlerdemi bi problem var veya sorun ne olabilir?
Yardim ve Cevaplariniz icin simdiden tesekkürler ve saygilar.
 

DOST_6080

Özel Üye
Özel Üye
Katılım
4 Şub 2015
Mesajlar
4,277
Beğeniler
2,696
Yaş
53
Konum
TüRKİYE CUMHURİYETİ
#62
@Jeru79

Üç ayrı alana aynı soruyu yazmışsınız Bahsettiğiniz cihazın genel özelliklerini teknik özelliklerini sanırım okumadınız ki Bir üstde olan Haydar Ustamında cihaz hakkındaki yazılarını okumamışsınız efendim.



11-Gelelim cihazın IP TV performansına özellikle belirtmek isterimki normal kanallarda herhangi bir sıkıntı yaşamazken,HD olan yani yüksek çözünürlüklü kanallarda yada yayınlarda cihazda takılma gibi sıkıntılar var.( Bunun olmasıda gayet doğaldır çünkü malumunuz üzere bu işlemci serisi 2000-Mini HD den farklı olup bir alt kategoridedir.) Ama 720 P yayınları gayet normal ve sıkıntısız olarak oynatabilmektedir.Hatta normal yayınlarla yetinmedim VOD lardan MUMYA-3 filmini açtım baştan sona kadar takılmadan olarak sorunsuz olarak izledim.( Çözünürlük 720-P ) Akabinde HD olan bir film açtım az önce belirttiğim gibi işlemcinin HD yayın kapasitesinin yetersiz olması nedeniyle izleyemedim.

NOT:Şimdilik benim aklıma gelenler bunlardır eğer sizlerde bu konuda soru sormak isterseniz BİLGİM dahilinde elimden gelen yardımı yapmaya çalışırım.

ÇOK ÖNEMLİ NOT:Bu FTA seri cihazı diğer seri 2000-HD mini ile LÜTFEN kıyaslamayın,her cihazın donanım özellikleri uygulamaları farklı olabilir.Zaten bunlarda öyledir FTA=130 TL civarı iken 2000-HD=250 TL civarıdır dolayısı iki cihazda karşılaştırma yapmak tamamen HATA olur.! Efendim bu cihazda bu var keşke bundada olsaymış demek ABSÜRTLÜK olur yani diğer bir deyişle: NE KADAR EKMEK O KADAR KÖFTE...

SONUÇ NOTU: Kendi segmentinde gayet başarılı bir cihazdır çok fazla profesyonel olmayan YARI-AMATÖR kullanıcılar için tabiri caiz ise biçilmiş kaftandır
.Herkes kendi ihtiyaçlarına göre istediği cihazı almalıdır kılı kırk yarmalıdır sonuçta hiç kimse parayı hele bu zamanda sokakta bulmamaktadır.Bu yazdıklarım TAVSİYE NİTELİĞİNDE OLMAYIP SADECE BİLGİ BİRİKİM PAYLAŞIM AMAÇLI bir yazıdır...


GÖRSEL İKİ ADET RESİM:





 

selfmachine

New member
Üye
Katılım
1 Haz 2018
Mesajlar
16
Beğeniler
2
#63
Merhaba, Next 2000 FTA cihazım son bir haftadır ne freeshare ile ne de free cccam ile astra 19.2'de hiçbir kanalı açmıyor. Fabrika ayarlarına döndürüp tekrar denedim ama fakat yine aynı. genel bir sorun mu var yoksa cihazımla alakalı mı? (internet bağlantısıyla ilgili herhangi bir sorun yok) yardımcı olursanız sevinirim.

Bu arada modem veya IP'den kaynaklı bir sorun da olabileceğini düşünüyorum.
 
Son düzenleme:

haydar1966

Co-Administrator
Yönetici
Co-Admin
Katılım
5 Şub 2015
Mesajlar
4,807
Beğeniler
194
Konum
İstanbul
#64
Merhaba, Next 2000 FTA cihazım son bir haftadır ne freeshare ile ne de free cccam ile astra 19.2'de hiçbir kanalı açmıyor. Fabrika ayarlarına döndürüp tekrar denedim ama fakat yine aynı. genel bir sorun mu var yoksa cihazımla alakalı mı? (internet bağlantısıyla ilgili herhangi bir sorun yok) yardımcı olursanız sevinirim.

Bu arada modem veya IP'den kaynaklı bir sorun da olabileceğini düşünüyorum.
Sevgili kardeşim FREE-SERVER de bir sorun var görünüyor HOTBİRD uydusundaki yetişkin kanallarda açmıyormu acaba.? Eğer onlar açıksa ASTRA uydusu açmıyorsa bu free server kaynaklıdır. Demekki açmayan paketler var ama FREE-CCAM da açmıyorsa oda açmayabilir bu girilen serverin içinde kart olup olmadığına bağlıdır.! Cihaz youtube giriyormu acaba.?
 

selfmachine

New member
Üye
Katılım
1 Haz 2018
Mesajlar
16
Beğeniler
2
#65
Sevgili kardeşim FREE-SERVER de bir sorun var görünüyor HOTBİRD uydusundaki yetişkin kanallarda açmıyormu acaba.? Eğer onlar açıksa ASTRA uydusu açmıyorsa bu free server kaynaklıdır. Demekki açmayan paketler var ama FREE-CCAM da açmıyorsa oda açmayabilir bu girilen serverin içinde kart olup olmadığına bağlıdır.! Cihaz youtube giriyormu acaba.?
Sadece Astra 19.2 uydusu kanallarını alıyorum o yüzden diğer uyduları bilemeyeceğim. Bir de dediğiniz gibi YouTube olayını denedim herhangi bir sorun olmadan video oynatabiliyor.
 

haydar1966

Co-Administrator
Yönetici
Co-Admin
Katılım
5 Şub 2015
Mesajlar
4,807
Beğeniler
194
Konum
İstanbul
#66
Sadece Astra 19.2 uydusu kanallarını alıyorum o yüzden diğer uyduları bilemeyeceğim. Bir de dediğiniz gibi YouTube olayını denedim herhangi bir sorun olmadan video oynatabiliyor.
O zaman dediğim gibi maalesef ÜCRETLİ bir server alacaksınız Free Ccamlarda anlaşılan kartlar yok o yüzden açmıyorlar...
 

nurxc

Member
Üye
Katılım
2 Eki 2018
Mesajlar
38
Beğeniler
19
Yaş
37
Konum
Kayseri
#67
Cihaz nete bağladım server süresi filan çıktı .ancak bu şifreli Türksat kanallarını nasıl izliycez Haydar hocam .Fox kanalları belgesel dişcovery filan link var mı??
 

haydar1966

Co-Administrator
Yönetici
Co-Admin
Katılım
5 Şub 2015
Mesajlar
4,807
Beğeniler
194
Konum
İstanbul
#68
Cihaz nete bağladım server süresi filan çıktı .ancak bu şifreli Türksat kanallarını nasıl izliycez Haydar hocam .Fox kanalları belgesel dişcovery filan link var mı??
Size daha önce yazdığım gibi önce cihazın güncel yazılım versiyonu yuklumu ona bakacaksınız.Sonra yazılım güncelleme menüsünden key 1 ve key 2 guncellemeden yükleme yapılacak. Sonra geleceksiniz o bahsettiğiniz kanalların üzerine ve yayınları açık kaldığı sürece izleyeceksiniz...
 

hdengin

Member
Üye
Katılım
12 Eki 2011
Mesajlar
101
Beğeniler
1
Konum
İstanbul
#76
Haydar üstat,
Bende bu cihazdan 2 tane var ve çok farklı bir sorun yaşıyorum.
USB üzerinden medya oynatıcıda film oynatırken görüntü bazen piksel piksel oluyor. Öyle az buz değil.
(Minix pembe medya oynatıcısını yıllarca kullandım, böyle bir şey hiç olmadı.)
Bu husus ile ilgili konu açtım ama bir yardımcı olur musunuz lütfen?
Sanki codeclerle ilgli bir güncelleme istiyor gibi.
Teşekkürler, saygılar.

Film oynatırken pikselleşmeler oluyor ? :(
 

haydar1966

Co-Administrator
Yönetici
Co-Admin
Katılım
5 Şub 2015
Mesajlar
4,807
Beğeniler
194
Konum
İstanbul
#77
Haydar üstat,
Bende bu cihazdan 2 tane var ve çok farklı bir sorun yaşıyorum.
USB üzerinden medya oynatıcıda film oynatırken görüntü bazen piksel piksel oluyor. Öyle az buz değil.
(Minix pembe medya oynatıcısını yıllarca kullandım, böyle bir şey hiç olmadı.)
Bu husus ile ilgili konu açtım ama bir yardımcı olur musunuz lütfen?
Sanki codeclerle ilgli bir güncelleme istiyor gibi.
Teşekkürler, saygılar.

Film oynatırken pikselleşmeler oluyor ? :(
Göstermiyor dediğiniz filmi bir başka FAT-32 formatlı vede aynı zamanda çok yüksek bir hıza sahip olmayan normal bir belleğe atıp o şekilde deneyiniz..
 

hdengin

Member
Üye
Katılım
12 Eki 2011
Mesajlar
101
Beğeniler
1
Konum
İstanbul
#79
Göstermiyor dediğiniz filmi bir başka FAT-32 formatlı vede aynı zamanda çok yüksek bir hıza sahip olmayan normal bir belleğe atıp o şekilde deneyiniz..
Haydar üstat, geri dönüşün için teşekkür ederim.
Düşük hızlı flash bellek de denedim. Sonuç aynı. Ayrıca FAT32, 4GB üstü dosyaları almıyor malum.
Hemen hemen her film dosyasında bu sorunu yaşatıyor.
Benim çok zengin bir film arşivim var ve Minix Pembe'de bütün filmler sorunsuz pırıl pırıl, cayır cayır çalışıyor.
Bu gerçekten hayal kırıklığı oldu.
Bu cihaza sahip olan arkadaşlar lütfen siz de deneyin ve sonucu burada paylaşın. Herkeste böyle mi acaba?
Sanki yazılımla düzeltilebilecek bir sıkıntı gibi duruyor. Destek.Next 'e yazdım ama bir geri dönüş olmadı henüz.
Saygılar herkese.
 

haydar1966

Co-Administrator
Yönetici
Co-Admin
Katılım
5 Şub 2015
Mesajlar
4,807
Beğeniler
194
Konum
İstanbul
#80
Haydar üstat, geri dönüşün için teşekkür ederim.
Düşük hızlı flash bellek de denedim. Sonuç aynı. Ayrıca FAT32, 4GB üstü dosyaları almıyor malum.
Hemen hemen her film dosyasında bu sorunu yaşatıyor.
Benim çok zengin bir film arşivim var ve Minix Pembe'de bütün filmler sorunsuz pırıl pırıl, cayır cayır çalışıyor.
Bu gerçekten hayal kırıklığı oldu.
Bu cihaza sahip olan arkadaşlar lütfen siz de deneyin ve sonucu burada paylaşın. Herkeste böyle mi acaba?
Sanki yazılımla düzeltilebilecek bir sıkıntı gibi duruyor. Destek.Next 'e yazdım ama bir geri dönüş olmadı henüz.
Saygılar herkese.
Sevgili kardeşim o zaman yapacak bir şey ne yazikki yok.! Eğer cihazı yeni aldıysanız bir üst model olan 2000 HD ile degistirmenizi tavsiye ederim...