Sitemize üye olarak ayrıcalıklarımızdan yararlanabilirsiniz.
Kablolu bağlantıyı seçtikten sonra DHCP açık okeylemen yeterli. Şifre girme ve diğer ekstra ayarları yapma derdinden kurtulursun. Ağ kablosu çakma işinden anlamıyorsan yakınındaki bir bilgisayarcıya yaptırabilir ya da teknoloji marketlerin birinden satın alabilirsiniz.
Hocam açıkcası dediklerini tam anlayamadım. Biraz daha detaylı anlatabilir misin? Dediklerinden şunları çıkarttım ve uyguladım : Kablolu bağlantıyı seçtim, DHCP'yi değiştirip Statik yaptım ve kırmızı tuşa basarak bağlan dedim bağlandı ancak IPTV kısmına geldiğimde bağlantı yoktu. Tekrardan aynı yere geldim, ''Alınan IP adresi'' yerine IP adresimi internetten araştırarak girdim, bağlan dedim bağlandı fakat yine internet yok görüntüsü almaktayım. Alınan IP adresi altında Alt Ağ Maskesi, Varsayılan Ağ Geçidi 1.DNS Sunucusu ve 2.DNS Sunucusu mevcut fakat bunları girmedim ve bu detayları nereden gireceğimi bilmiyorum. Biraz daha detaylı yardımcı olabilirsen çok memnun olurum.
Sevgili kardeşim herşeyi birbirine karıştırmışsınız.!!! Yapmanız gereken sadece ve sadece İNTERNET BAĞLANTISI menüsünde ne ile bağlanmak istiyorsanız o yöntemi seçeceksiniz.IP-TÜRÜ seçeneğini DHCP yapın ve EXIT ile çıkın ve akabinde herhangi normal bir kanal üzerinde iken cihazın adaptör fişini çekin ve 3 saniye sonra tekrar takın.Sonrada ıp tv ye giriyormu girmiyormu tekrar bakın cihaz internet uygulamalarına yani VOD + YOUTUBE giriyorsa ama IP tv çalışmıyorsa bu durumda ya bilgilerinizi yanlış yazmışınızdır,yada servis sağlayıcınız çalışmıyordur bu durumda uğraşmanızın bir anlamı zaten yoktur...
İnternet Bağlantısı Ayarları'na geldim. Bağlantı Yöntemi'ni Kablolu Bağlantı yaptım. IP Türü'nü DHCP yaptım ve kırmızı tuşa basarak Bağlan dedim ancak Bağlantı Kurulamadı dedi. Yine de menüden çıkıp, Vod tuşuna bastım belki internet vardır diye ancak İnternet Bağlantısı Yok! yazısı ile karşılaştım. Bu işlemi adaptörü çıkartıp tekrar takarak da yaptım ancak durum aynı.
Maalesef cihazınızla internet bağlantısı yok durumda belki modemde bir sıkıntı vardır port kısıtlaması + Port çıkış arızası vs...
İnternet Bağlantısı Ayarları'na geldim. Bağlantı Yöntemi'ni Kablolu Bağlantı yaptım. IP Türü'nü DHCP yaptım ve kırmızı tuşa basarak Bağlan dedim ancak Bağlantı Kurulamadı dedi. Yine de menüden çıkıp, Vod tuşuna bastım belki internet vardır diye ancak İnternet Bağlantısı Yok! yazısı ile karşılaştım. Bu işlemi adaptörü çıkartıp tekrar takarak da yaptım ancak durum aynı.
Maalesef cihazınızla internet bağlantısı yok durumda belki modemde bir sıkıntı vardır port kısıtlaması + Port çıkış arızası vs...
Evdeki modemimi kastediyorsanız eğer, 1 ay öncesinde Kablonet'e geçiş yapmıştım ve yanında 0 akıllı modem vermişlerdi. Yani modem yeni ve aldığımız günden beri her şeyi sorunsuz çalışmakta. Açıkcası zannetmiyorum modem ile ilgili bir problem olsun... Eğer yanlış anladıysam, uydu alıcısından bahsediyorsanız onu da zannetmiyorum onu da alalı daha 1 ay olmadı ve cihaz 0 geldi. Şu zamana kadar sorunsuz çalışmakta yani herhangi bir problem ile karşılaşmamıştım.
Sevgili kardeşim o kadar emin konuşmamanızda bence fayda vardır,en iyisi cihazı başka bir yerde kablolu bağlantılı olarak deneyiniz.Duruma daha sonra bakalım isterseniz...
Sevgili kardeşim o kadar emin konuşmamanızda bence fayda vardır,en iyisi cihazı başka bir yerde kablolu bağlantılı olarak deneyiniz.Duruma daha sonra bakalım isterseniz...
Denedim ve maalesef aynı problemi yaşadım. Bu da sanırım uydu alıcımda problem olmadığını gösteriyor.
Hayır tam tersi bu durumda cihazın eternet bölümümde sıkıntı olduğu görünüyor.! Cihaz iki yerdede çalışmadığına göre size tavsiyem cihazı aldığınız yere götürün orada baktırın,eğer ordada çalışmaz ise yenisi ile değiştirin yada yetkili servislerden birine götürün...
n11'den satın almıştım. O zaman servise vericem gibi görünüyor..
Madem cihazı internet üzerinden aldınız o halde 15 gün içinde hiç bir neden belirtmeden iade etme hakkınız bulunmaktadır.! ( Tabii bu süre dolmadı ise.) Kaldıki zaten cihazda büyük ihtimalle net konusunda sıkıntı var görünüyor...
Maalesef 15 günü geçti ama yine de satıcıya mesaj attım cevap bekliyorum. Olumsuz mesaj gelmesi durumunda alternatif bir seçenek sunabilir misiniz? Yani başka bir şekilde internete bağlama veya daha önceden bahsettiğim gibi wi-fi adaptör gibi...
İsterseniz WİFİ olayınıda deneyebilirsiniz ancak KABLOLU-BAĞLANTI nın yerini hiç bir şey tutmaz maalesef...
Next 2000 HD Minix Internet Machina uydu alıcımı Next 7601 Usb Wifi aparatı ile kullanıyorum. Nisan 2017'den beri kullanıyorum. 1 kez bile sıkıntı yaşamadım. Uydu alıcımı tatilde yanımda götürdüm orada da hiçbir sıkıntı yaşamadım. Kesinlikle Next 7601 Usb Wifi aparatını tavsiye ederim.
Onu zaten uydu alıcısının içinde gelen adaptör ile denemekteyim ancak çok az çekiyor %30 falan. Ondan dolayı yeni bir adaptör önerir misiniz demiştim
Sevgili kardeşim Leed ;
Konuları genelde okurum bu yazınız dikkatimi çekti tüm yazılarınız içinde .Kablo net kullanmadım modeminide bilmiyorum öncelikle belirteyim %30 çekiyor diyorsunuz ve yaptıgınız tüm işlemlerde baglantı yapamıyorsunuz şimdi efendim modem ayarlarında kablo net ikinci bir internet baglantısı oluşturup kendi cihazına yol veriyor olabilir modem ayarlarında kapalı bir sekme olabilir veya yapılandırma ayarlarında ikinci üçüncü baglantı şekli oluşturulup ıptv adı altında sizin cihaz mac ayarlarıyla tanıtılabilir bu tür kısıtlamalar bazı operatörlerin modemlerinde oluyor maalesef operatorunuzğn müşteri hizmetlerine bi danışın.
Not; pcden internet baglantı ayarlarında Dns ayarlarına farklı dns girdinizmi (hızlı dns adı altında) iptal edip otomatik ıp adresi al seçip modemi kapatıp aynı zamanda uydu cihazınıda birlikte tekrar açın yeniden kontrol edin son kez.