Merhaba Next.web.tr Misafiri! Forum Sitemize Hoşgeldin.

Sitemize üye olarak ayrıcalıklarımızdan yararlanabilirsiniz.

or Kayıt ol

Machina3d kafayı yedi

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

himmet38

0
Üye
29 Ocak 2016
20
5
3
Aldigim günden beri sorunlar yaşadığım machina kafayı yedi beni de aldigima pişman etti.çok övdukleri öve öve bitiremedikleri cihaz sonunda benide zivanadan çıkarttı. Cihaz donma yapıyor keyfine göre kanalı gösteriyor.bazı kanalları hiç açmıyor. Ulusal kanallardan bahsediyorum.yetkili servise götürdüm servis flash arizalanmıs deyip tamir etti eve getirdim aynı ariza devam ediyor.bu ariza tipleri flash kaynaklmı.yoksa bu cihazın rutin arızasımı.next machina 3d yi yere göğe sığdiramayan övücü arkadaşlar isterlerse cevap verebilir isterse yönetici arkadaşlar üyeliğimi iptal edebilir .bu yazı sadece sorun çözme amaçlidir SAYGILAR
 

DOST_6080

0
Üye
4 Şub 2015
4,946
15,652
113
59
TüRKİYE CUMHURİYETİ
@himmet38 cihazda yapılabilecek tüm işlemleri yaptığınızı varsayarak (yeni yazılımı boot modunda yüklediniz -fabrika ayarları 4 ile geri döndünüz-kanal aramalarını yaptınız serverı girdiniz softcam ve key kütüphanesini güncelleştirdiniz freshareyi aktif yaptınız kanal düzenlemesinide yapıp yedeginizi aldınız) mac3d kullanan biri olarak tüm bunları yaptıgınız halde sorun devam ediyor ise cihazınızı Fabrikaya göndermeniz size tavsiye edebilecegim en kolay yoldur.(Servis flash arızası diyerek tamir ettiğinide ve devam eden arızaları kargonun içine not olarak koyunuz (Flash arızası hemen yapılıp teslim edebilcegi bir şey degildir) .


Kolay gelsin

Sevgi Saygıyla


Yüksel Elektroteknik San. Tic. Ltd. Şti.
Next Elektronik San. Tic. A.Ş.
Nextstar Elektronik Market İç ve Dış Tic. A.Ş.

Battalgazi Mh. Basra Cd No:16-22 34935 Sultanbeyli - İstanbul, Türkiye

Telefon +90 (216) 592 98 00







 

himmet38

0
Üye
29 Ocak 2016
20
5
3
Kayserideki servis ne işe yarıyor ozaman konu mankeni mi.yapmayın böyle insanları yok oraya gönder yok buraya gönder millette parami var zor bela aldigimiz cihaz yarı yolda bıraktı. Next en azindan beni kaybetti.cihazı oldum olası sevemedim istanbula gondereceksek kayseri veyahut başka şehirlerdeki next sevislerini bi zahmet kaldırın yetkilerini alın götür getir götür getir tamamen amatör bir anlayış.
 

gokbel

0
Üye
3 Kas 2016
126
47
28
istanbul
himmet arkadaşım DOST ustanın dediklerini yapın büyük ihtimalle düzelir,son yazılımdan sonra biraz hassaslaştı, yoksa güzel cihazdır
 

DOST_6080

0
Üye
4 Şub 2015
4,946
15,652
113
59
TüRKİYE CUMHURİYETİ
Kayserideki servis ne işe yarıyor ozaman konu mankeni mi.yapmayın böyle insanları yok oraya gönder yok buraya gönder millette parami var zor bela aldigimiz cihaz yarı yolda bıraktı. Next en azindan beni kaybetti.cihazı oldum olası sevemedim istanbula gondereceksek kayseri veyahut başka şehirlerdeki next sevislerini bi zahmet kaldırın yetkilerini alın götür getir götür getir tamamen amatör bir anlayış.


Efendim Tekrar belirteyim Kişisel olarak nextle bagım SADECE 2000internet Machina-Machina3d ve next minix pempe mavi cihazlara sahip bir kullanıcıyım...Hani diyorsunuz ya ''Next Cihazları öven''evet övüyorum çünkü her istenileni ve her istediğimi yaptıgım için ,Her yazılım geldiğinde önce OKURUM sonra yüklemelerimi anlatıma göre yaparım sorun çıkarsa bunu önce uygun bir uslupla FORUMUMUZDA sonra başa çıkılmazsa Next fabrikasına e posta atarak üstadlarla paylaşırım Şükürler olsun bu güne kadar çözümsüz kaldığım olmadı sizede tecrübeme dayanarak Yol göstermek istedim.*
Ben cihazlarımın tümünden memnunum Forumumuzdaki paylaşımlardan memnunum Next destekden memnunum .Forumumuzda destek sonuna kadar almak istiyene alana.
Siz memnun degilseniz çözümü istediğiniz gibi arayabilirsin varsa anında destek verecek forum buyrun gidin alın Serbestsiniz Efendim.....!

Sevgi Saygıyla

Not:Siz Kayseride diyorsunuzda
Benim yaşadıgım şehirde uydu sistemi üzerine çalışanlar usta çırak müşteri ilişkisi tek düze ellerinde uydu ayar cihazı var kıbleye göre el yordamı ile ayar yapılıyor sd kanallarda ayar yap teslim et vatandaş naparsa yapsın...
*Cihazım taşınma esnasında bozuldu mach3d gönderdim fab Teknik servisine 5 gün içinde cihazım yapıldı 4 günü kargo süresiydi ve 1 gün içinde cihazım yapılmıştı Anlatabiliyormuyum Efendim...

 
Son düzenleme:

himmet38

0
Üye
29 Ocak 2016
20
5
3
Senin memnun olman benim sorunum çözüyormu Hayır ben yetkili servisin kontrol etmeden cihazı teslim etmesi next fimasini ve cihazlarini sen sevebilirsin ama benim sevdiğim anlamına gelmez.aldığım güne keşke almasaydım diyorum kendime.
 

DOST_6080

0
Üye
4 Şub 2015
4,946
15,652
113
59
TüRKİYE CUMHURİYETİ
Senin memnun olman benim sorunum çözüyormu Hayır ben yetkili servisin kontrol etmeden cihazı teslim etmesi next fimasini ve cihazlarini sen sevebilirsin ama benim sevdiğim anlamına gelmez.aldığım güne keşke almasaydım diyorum kendime.


Beyim senin sorunun senin ifadenle - '' ben yetkili servisin kontrol etmeden cihazı teslim etmesi

tamam sorun belli ,sanırım sorunun çözümüde belli servise git derdini anlat servisinizin Forumu yada şikayet mercii burası degil Varsa sorunun ya servisle çöz yada nextin müşteri hizmetleri ile .
Burda sana yardım eden insanlarla sorunun varmı !!! ?Soru sordun cevap verdik çözüm yolları sunduk Begenirsin begenmezsin Bu site resmi olarak next fabrikasının degil next cihazlarını kullananların...

http://www.next.web.tr/showthread.php/53-Forum-Kuralları-Lütfen-Okuyunuz-ve-Uyunuz-!.html 1. Madde okuyunuz lütfen.

Konuyu fazla uzatmanın faydası yok Efendim...

.
 
Son düzenleme:
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Üst