Neler yeni

[Genel] Playstation En yeni oyunları

Mehmetkarahanlı

Özel Üye
Özel Üye
Katılım
19 Haz 2016
Mesajlar
8,482
Beğeniler
70
#21
Ubisoft'a göre, açılış haftasında seri tarihinde Far Cry 5 en hızlı satış oyunu haline geldi. Şirket, ilk haftasında 310 milyon ABD doları olduğunu iddia etti ve önceki seri rekoru sahibi Far Cry 4'ün açılış satışlarını ikiye katladı.
[h=3]Far Cry 5[/h]

Ubisoft'a göre, açılış haftasında seri tarihinde Far Cry 5 en hızlı satış oyunu haline geldi. Şirket, ilk haftasında 310 milyon ABD doları olduğunu iddia etti ve önceki seri rekoru sahibi Far Cry 4'ün açılış satışlarını ikiye katladı. Bu aynı zamanda oyunu, The Division'ın arkasında, Ubisoft için şimdiye kadarki en büyük lansman yapıyor.
Duyuru ayrıca birkaç lansman haftası istatistiğinden de bahsediyor. Far Cry 5, 55.000 saatten fazla yayınlandı. Oyuncular; 8.651 kişi tarafından pusuya düşürüldü, 5.1 milyon balık yakaladı ve Cheeseburger ile 1.1 milyon saat harcadı. En popüler hayvan arkadaşı Boomer köpek iken, en popüler silah pilotu Nick Rye idi. Bu çok mantıklı, çünkü o çok iyi bir çocuk.
Tabi bu hafta Far Cry 5'in İngiltere satış listelerinde en üst sıraya yerleştiğini biliyoruz, bu yüzden bu açıklama çok şaşırtıcı değil. Bu, açık dünya serisinin Amerika'da ilk kez gerçekleştiği yerdir. Bir kıyamet kültünün liderini tutuklama girişiminden sonra kurgusal Hope County, Montana'da kurgulandı.
 

Mehmetkarahanlı

Özel Üye
Özel Üye
Katılım
19 Haz 2016
Mesajlar
8,482
Beğeniler
70
#22

[h=2]Yeni World of Warcraft ek paketinin yayınlanmasına birkaç ay kaldı.[/h]Blizzard’ın geçtiğimiz Kasım ayında duyurduğu World of Warcraft: Battle for Azeroth ek paketinin çıkış tarihi belli oldu. Yeni ek paket 14 Ağustos’ta satışa sunulacak.
World of Warcraft’ın 7. ek paketi olan Battle for Azeroth, Alliance ile Horde arasındaki çekişmeyi konu alıyor. Battle for Azeroth’un giriş sinematiği duyuruda gösterilmişti. Videoyu aşağıda izleyebilirsiniz.

Oyunun fiziksel Collector’s Edition sürümünde Alliance ve Horde madalyonları, BFA müzik CD’leri ve diğer Blizzard oyunları için dijital eşyalar gibi içerikler bulunuyor.
Bu paketin fiyatı henüz belli değil. Fakat Legion’un Collector’s Edition sürümünün 89 dolardan satıldığını hatırlatmakta fayda var. Battle for Azeroth’ta da muhtemelen benzer bir fiyatla satılacaktır.
 

Mehmetkarahanlı

Özel Üye
Özel Üye
Katılım
19 Haz 2016
Mesajlar
8,482
Beğeniler
70
#23
Profesyonel bir futbol takımını yöneten simülatör olan Football Manager, Nintendo Switch'e gidiyor. Engadget, Sports Interactive'in yayıncısı ve ana şirketi Sega'daki konuyu bilen bir kişi aracılığıyla haberleri doğruladı.
[h=3]Football Manager Nintendo Switch Sürümü[/h]

Profesyonel bir futbol takımını yöneten simülatör olan Football Manager, Nintendo Switch'e gidiyor. Engadget, Sports Interactive'in yayıncısı ve ana şirketi Sega'daki konuyu bilen bir kişi aracılığıyla haberleri doğruladı.
Football Manger'ın hangi versiyonunun Switch'e geleceğini doğrulamıyor ve tam olarak ne zaman çıkacağını da. Ama "çok yakında" olacağı söylendi. İnternette dolaşan yeni sürüm hakkında birkaç ipucu daha var.
Haberler Mart ayı sonlarında oyunun Güney Kore'de Switch'e verildiğini ve kısa bir süre sonra Jacobson'un tweet attığını belirtti:




Miles Jacobson@milesSI





When the seagulls follow leaky Korean trawlers, it's because they think sardines will be thrown into the sea. We're not ready to talk about this, but we will be soon. Keep an eye on @footballmanager for Switch flavoured sardines.
20:03 - 23 Mar 2018


Twitter Reklamları'na ilişkin bilgiler ve gizlilik








Football Manager 2018 üç çeşit; Ana oyun, Touch ve Mobile. PC, Mac, Linux ve mobil platformlarda aynı olan oyunun Kore değerlendirmesi özellikle Football Manager Touch 2018 için geçerlidir. Bu, taktikleri ve oyuncu transferlerini vurgularken, çekirdek oyunda yer alan maç öncesi hype ve medya yönetimini atlayarak biraz yoğunlaştırılmış bir baskıdır.
Switch'in hangi versiyonda olduğuna dair resmi bir söz yok, ancak Football Manager kesinlikle Nintendo'nun en son konsoluna benzer şekilde veya değil, bir şekilde geliyor.
 

Mehmetkarahanlı

Özel Üye
Özel Üye
Katılım
19 Haz 2016
Mesajlar
8,482
Beğeniler
70
#24
Epic, konsollardaki yükleme sürelerini iyileştirmek için bazı optimizasyonlar yaptı. Fortnite'ın 3.5 güncellemesi çıktı ve hem Battle Royale hem de Save the World modlarına bir dizi yeni ürün getirdi. Ancak konsol oyuncuları için yamadaki en heyecan verici değişiklik, PS4 ve Xbox One'daki yükleme sürelerini de geliştirmesidir.
[h=3]PS4 ve Xbox One'da Fortnite Yükleme Süreleri Geliştirildi[/h]

Fortnite 3.5 güncellemesi çıktı ve hem Battle Royale hem de Save the World modlarına bir dizi yeni ürün getirdi. Ancak konsol oyuncuları için yamadaki en heyecan verici değişiklik, PS4 ve Xbox One'daki yükleme sürelerini de geliştirmesidir.
Güncelleme ile, geliştirici Epic, oyunun konsollardaki performansını iyileştirmek için "bazı veri düzeni optimizasyonları yaptığını" söylüyor. Özellikle, Xbox One sürümü, alışkın olduğundan yaklaşık 25-30 saniye daha hızlı yüklenirken, PS4 yükleme süreleri yaklaşık 10 saniye azalmıştır.
Epic, güncellemenin yama notlarında "Her iki platformda da, zaman içinde yüklenemeyen geometri veya kozmetikle ilgili daha az sorun görmeyi bekleriz ve FPS, paraşütle atlama sırasında düşer." diye söylüyor. Ancak Epic, Xbox One'ın güncellemesinin optimizasyon değişiklikleri nedeniyle "normalden daha büyük" olduğunu belirtiyor. Ancak stüdyo, "bu tür bir optimizasyonun gelecekteki sürümlerdeki etkisini en aza indirgemek için çalışıyoruz" diyor.
Yükleme sürelerini iyileştirmeye ek olarak, 3.5 güncellemesi bir dizi denge değişikliği ve hata düzeltmesi yapar. Ne yazık ki, son zamanlarda eklenen Güdümlü Füze birkaç yeni hata ile sonuçlandı. Güncellemeyi takiben Epic, oyuncuları füze ateş ettikten sonra sprint yaptığında ortaya çıkabilecek bir animasyon sorununu keşfettikten sonra silahı geçici olarak devre dışı bıraktı. Sorun çözüldükten sonra Epic, Güdümlü Füze'yi oyuna yeniden tanıtacak.
Bunun ötesinde, 3.5 güncellemesi, yeniden oynatma sistemini ve atıldığında hızlıca bir kale oluşturabilen yeni bir Port-a-Fort'ı ekler. Ayrıca Save the World modu için yeni özelleştirme seçenekleri sunuyor. Bu arada, Battle Royale için bir sonraki sınırlı zaman modu, 50v50 v2, yakında başlaması planlanıyor.
 

Mehmetkarahanlı

Özel Üye
Özel Üye
Katılım
19 Haz 2016
Mesajlar
8,482
Beğeniler
70
#25
The Division yeni güncelllemesi artık 4K Xbox One X desteği ekliyor. Artı yeni Efsanevi görevler ve Global Etkinlikler mevcut.
[h=3]The Division Güncellemesi[/h]

Ubisoft, 4K TV'ler için optimize etmek üzere bugün Xbox One'da The Division'ı güncelledi. 1.8.1 Güncellemesi ayrıca, PC ve PlayStation 4 dahil olmak üzere tüm platformlarda iki yeni Global Etkinlik sunacaktır. Bunlar; bu ayın sonu için Blackout seti ve Mayıs ayı sonu için ayarlanan Onslaught'tır.
Bu güncellemedeki diğer değişiklikler arasında, Classified Gear için daha yüksek bir düşüş oranı, Amherst's Apartment ve Grand Central Station görevleri için efsanevi bir zorluk, donanım ve düşüş oranları için birkaç ince ayar yer alıyor. Global etkinlikler, her bir sete özgü Classified Gear seti önbellekleri sunacak ve Efsanevi görevler artık Classified Gear'ı ödüllendirmek için % 20 şansa sahip olacak. Ayrıca doğal olarak bazı hata düzeltmeleri de sağlar.
The Division Ubisoft'un en hızlı satış yapan oyunu olmuştu. Ancak oyuncu tabanı yeni içerik yavaşladıktan sonra sürekli olarak düştü. O zamandan beri, şirket Rainbow Six Siege ile elde ettiği başarıdan ders almış olcak ki sürekli yaptığı güncellemelerle, günlük aktif kullanıcı sayısını önemli ölçüde artırdı. Aralıktaki The Resistance güncellemesi, düşman ordularına ve Skirmish moduna karşı mücadele eden gruplarla yeni bir PvE modu ekledi.
 

Mehmetkarahanlı

Özel Üye
Özel Üye
Katılım
19 Haz 2016
Mesajlar
8,482
Beğeniler
70
#26
Kod:
[FONT=TMSans]A Way Out, bir aydan daha kısa bir süredir piyasada bulunan bir oyun için son derece başarılı oldu.[/FONT][FONT=Lato][h=3]A Way Out 1 Milyon Barajını Geçti[/h][IMG]https://www.gamer.com.tr/upload/media/entries/2018-04/16/2386-0-71758e6bf05263bf26bf7e255259dd5e.jpg[/IMG]
[B]A Way Out[/B], bir aydan daha kısa bir süredir piyasada bulunan bir oyun için son derece başarılı oldu.
[B]Brothers: A Tale of Two Sons[/B]'ın ardındaki takımın kooperatif hapis kaçış oyunu A Way Out, piyasaya çıktığından bu yana [B]bir milyon[/B]un üzerinde kopya sattı. Hazelight Studios tarafından geliştirilen oyun, 23 Mart'ta EA Originals etiketi ile PC, PS4 ve Xbox One için piyasaya sürüldü.
İki mahkumun hapishaneden kaçmasına yardım eetmek için oyuncuları görevlendiriyor. Oyun sadece kooperatifte oynatılabilirken, oyuncular bir ortakla oynamak için sadece bir kopyaya ihtiyaç duyarlar. Oyun sadece kooperatifte oynatılabilirken, bir partnerle oynamak için oyuncuların sadece oyunun bir kopyasına sahip olmaları yetiyor.




[COLOR=#1C2022][FONT=Helvetica][INDENT][URL="https://twitter.com/HazelightGames"][IMG]https://pbs.twimg.com/profile_images/540442353337520128/0_gRgp3S_normal.jpeg[/IMG][/URL][URL="https://twitter.com/HazelightGames"]Hazelight Studios[COLOR=#697882]@HazelightGames[/COLOR]
[/URL]
[URL="https://twitter.com/HazelightGames/status/984782948196110336"]
[/URL]


We just found out that [URL="https://twitter.com/hashtag/AWayOut?src=hash"]#AWayOut[/URL] has sold over 1 million copies, in just over two weeks! Words cannot describe how much this means to us. Thank you to all of you for your support!
[COLOR=#697882][URL="https://twitter.com/HazelightGames/status/984782948196110336"]16:18 - 13 Nis 2018[/URL][/COLOR]

[LIST]
[*][URL="https://twitter.com/intent/like?tweet_id=984782948196110336"]
2.229[/URL]
[*][URL="https://twitter.com/HazelightGames/status/984782948196110336"]
485 kişi bunun hakkında konuşuyor[/URL]
[/LIST]

[/INDENT]
[URL="https://support.twitter.com/articles/20175256"]Twitter Reklamları'na ilişkin bilgiler ve gizlilik[/URL]






[/FONT][/COLOR]

[/FONT]
[FONT=Lato]Hikaye odaklı oyun için ilk yorumlar biraz karışıktı. Ancak A Way Out, hem OpenCritic hem de Metacritic'te oldukça saygın bir puan olan toplam 79 puan topladı. A Way Out [/FONT][FONT=Lato][B]satış rakamları[/B][/FONT][FONT=Lato] pek de şaşırtıcı olmayabilir. Şu anda oynamak için en iyi co-op oyunlarından biri. [/FONT]
 

Mehmetkarahanlı

Özel Üye
Özel Üye
Katılım
19 Haz 2016
Mesajlar
8,482
Beğeniler
70
#27
Twitch All-Access Geçiş sahipleri için Mayıs'ta geliyor. D.Va, Zarya, Genji ve daha fazlası için yenilikler yolda.
[h=3]Yeni Overwatch Skinleri[/h]

Son zamanlarda devam etmekte olan Retribution etkinliği kapsamında çeşitli yeni Overwatch skinleri yayınlandı. Standart skinlerden farklı bir yolla sunulabilecek olsa da, şimdi daha fazla yol var.
Twitch, son Twitch Day etkinliği sırasında 12 yeni Overwatch League temalı skini ortaya çıkardı. Bunlar D.Va, Ana, Zarya, Genji, Sombra, Lucio, Widowmaker, Orisa, Winston, Reinhardt, Zenyatta ve Junkrat için alternatif "away" skinleri içerir. Bunların tümünü resimde görebilirsiniz.




[h=3]Overwatch League All-Access Pass Skinler[/h]

Bunların hepsi Twitch'in Overwatch League All-Access Pass'ın bir parçası olarak mevcut olacak. Bu, oyun içi kullanım için diğer skinleri, spreyleri ve sohbet rozetleri gibi Twitch'e özel güzellikler de dahil olmak üzere çeşitli avantajlar sağlayan önceden duyurulmuş bir pakettir. Amazon / Twitch Prime üyeleri 20 dolara alabilirken, diğerleri 30 dolara alabilecekler.
Yeni skinler Mayıs ayının bir bölümünde piyasaya sürülecek. Muhtemelen ayın başlarında, 6 Mayıs'ta gerçekleşecek Stage 3 maçlarıyla aynı zamana denk gelecek. Geçişten daha önce piyasaya sürülen skinler, "erken erişim" olarak tanımlanmıştır ve bu durum yine böyle olabilir.
Ne olursa olsun, şu anda Overwatch'ın devam eden Retribution bir parçası olarak elinize geçen sekiz yeni Legendary skin var. Bunlara ek olarak, etkinlik geçen yılki Uprising PvE kooperatif Brawl'ını da getiriyor ve yeni bir mod, harita ve diğer denge değişikliklerini sunuyor. Etkinlik şu andan 30 Nisan'a kadar devam ediyor.
 

Mehmetkarahanlı

Özel Üye
Özel Üye
Katılım
19 Haz 2016
Mesajlar
8,482
Beğeniler
70
#28

[h=2]Ubisoft’un son oyunu Far Cry 5 korsanlara sadece 19 gün dayanabildi.[/h]Korsanlarla oyun geliştiricilerin çekişmesi devam ediyor. Çoğu güncel oyunda en güvenilir olduğu düşünülen kopya koruma sistemi olan Denuvo kullanılıyor. Fakat bu sistem de son dönemde kolayca kırılmaya başladı.
Kırılan son AAA oyun ise Far Cry 5 oldu. Çıkışının üzerinden yaklaşık 19 gün geçtikten sonra kırılan Far Cry 5, korsan yazılım indirme sitelerine düştü. Çoğu oyun geliştirici korsan koruma yazılımlarının 2 – 3 ay korumasının yeterli olduğunu söylerken, Far Cry 5’in bu kadar kısa sürede kırılması Ubisoft’un canını sıkacaktır.
Far Cry 5’i kıran ekip ise CPY. CPY grubu bir diğer Denuvo korumalı Ubisoft oyunu olan Assasins Creed Origins’i de kırmıştı. Ubisoft’un ve Denuvo’nun, Far Cry 5’in bu kadar kolay kırılmasının ardından nasıl bir yol izleyeceği ise merak konusu. Ubisoft bir ihtimal yakında Denuvo korumasını bu oyundan kaldırabilir.
 

Mehmetkarahanlı

Özel Üye
Özel Üye
Katılım
19 Haz 2016
Mesajlar
8,482
Beğeniler
70
#29
Overwatch'ın en son haritası olan Rialto, oyunun sınırlı zaman Retribution PvE modunun bir parçası olarak eklendi. Oyunun PC'deki Genel Test Alanı'nda bir PvP haritası olarak bulunduğundan arena popülerliğini kanıtlamış gibi görünüyor.
[h=3]Overwatch Rialto Haritası[/h]

Overwatch'ın en son haritası olan Rialto, oyunun sınırlı zaman Retribution PvE modunun bir parçası olarak eklendi. Oyunun PC'deki Genel Test Alanı'nda bir PvP haritası olarak bulunduğundan arena popülerliğini kanıtlamış gibi görünüyor ve Blizzard artık oyuna haritayı ekledi.
Harita şu anda sadece Escort maçları için mevcut ve yakında PS4, Xbox One ve PC'de ana oyuna gelecek.
Retribution artık canlı ve 30 Nisan'a kadar devam edecek. Geçen seneki PvE modunun yanı sıra kozmetik ürünleri de geri geliyor. Ayrıca geri dönen Uprising PvE moduna da katılabilirsiniz. Bunların ikisi de, Cadılar Bayramı etrafında yayınlanan Junkenstein's Revenge modu gibi, sadece sınırlı bir süre için kullanılabilirler. Çünkü Blizzard, gerekli uzun vadeli derinlik seviyesini sunduğunu düşünmüyor.
Overwatch'ın canlı sürümü için yakın zamanda D.Va ve Reaper'ın denge değişikliklerinden ötürü bir güncelleme yapıldı. Reaper'ın Death Blosson'ı, kullandıktan sonra tüfeklerini yeniden yüklerken, D.Va'nın hasar çıkışı azaldı. Bu arada Wraith Formu, artık % 50'lik bir hız bonusu veriyor ve yetenek artık iptal edilebilir.
 

Mehmetkarahanlı

Özel Üye
Özel Üye
Katılım
19 Haz 2016
Mesajlar
8,482
Beğeniler
70
#30
Fortnite'ın mobil versiyonunun ilk 30 gününde büyük satışlar göze çarpıyor. Fortnite, PC, PS4 ve Xbox One'da piyasaya sürmüş olabilir, ancak oyunun yeni mobil versiyonu inanılmaz satış rakamları ile gündem olmayı başarıyor.
[h=3]Fortnite Mobile Zirvede[/h]

Fortnite, PC, PS4 ve Xbox One'da piyasaya sürmüş olabilir, ancak oyunun yeni mobil versiyonu inanılmaz satış rakamları ile gündem olmayı başarıyor. Mobil istatistikler web sitesi Sensor Tower'a göre, iOS'taki Fortnite, ilk 30 gün içinde kullanılabilir durumda olan 25 milyon doları aştı. Fortnite henüz Android cihazlarda yayınlamadı. Ancak web sitesi, Android sürümü bu yaz yayınladığı takdirde, oyunun mobil sürümlerinin bu yıl kabaca 500 milyon dolardan fazla kazanacağını tahmin ediyor.
Fortnite Mobile, sadece bir iOS testi olarak başladı, ama Nisan ayının başında tüm iPhone ve iPadkullanıcıları için yayınlandı. Sensor Tower, oyunda günlük ortalama oyuncu harcamalarının toplamda 1 milyon dolar kazandığını bildirdi (oyunun indirilmesine ve oynamasına rağmen). ABD App Store'da sadece Netflix'e geçilmiş durumda. Oyunun aşağıdaki Sensor Towers tablosundaki diğer en iyi iOS uygulamaları ile olan ilişkisini görebilirsiniz.




[h=3]Fortnite Mobile Satış Grafiği[/h]

Ne olursa olsun, Android sürümü piyasaya sürüldüğünde Fortnite'ın satışları şüphesiz yukarıya doğru ilerlemeye devam edecek. Bu özellikle güvenli bir bahis, özellikle de Çin'in Fortnite sürümünün gelecekte olabileceği göz önünde bulundurulduğunda ve Çin, Android cihazların büyük bir tüketicisidir (Çinli oyuncuların Fortnite'i hangi platformlarda alacağı konusunda resmi bir kelime olmamasına rağmen). Oyunu indirmek isterseniz aşağıdaki bağlantıyı kullanabilirsiniz.
Fortnite İndir
 

Mehmetkarahanlı

Özel Üye
Özel Üye
Katılım
19 Haz 2016
Mesajlar
8,482
Beğeniler
70
#31
PUBG Mobile'a yeni modlar ve daha fazlası eklendi. Başka neleri değiştiriyor ve yama notları neler bir göz atalım.
[h=3]PUBG Mobile Güncelleme[/h]

PUBG Corp. ve Tencent, PlayerUnknown's Battlegrounds'ın mobil versiyonu için yeni bir güncelleme yayınladı. Güncelleme 0.4.0 şimdi hem iOS hem de Android'de indirilebiliyor, ve oldukça büyük bir oyun, bir dizi oyun ayarlaması ve birkaç yeni mod sunuyor.
Güncellemeye gelen yeni özelliklerden biri de, solo veya arkadaşlarla birleştirilebilen 28 oyunculu bir mod olan Arcade. Arcade modunda her bir eşleşme rastgele olarak, oyuna bir çeşit büküm getiren altı olası varyasyondan birini seçer; Örneğin, bir varyasyon, silah seçimini belirli bir türe sınırlar; diğeri ise oyuncuların tüm silahlara ve eşyalara erişmesine izin verir.
Arcade'ye ek olarak, geliştiriciler PUBG Mobile'a Eğitim Alanı modu eklediler. Bu sadece solo olarak kullanılabilir ve oyuncuların başkalarıyla eşleşmeden önce silahla ve eşyalarla çalışmasına izin verir. Eğitim Alanları'nın ekran görüntüsünü görebilirsiniz.




[h=3]PUBG Eğitim Alanı Modu[/h]

Yeni modların ötesinde, güncelleme, çeşitli oyun ayarları yapar. Paraşütle atlamadan önce ve haritaya inildikten sonra kullanılabilen mobil versiyona bir takip fonksiyonu eklendi. Ek olarak, oyuncular artık ayarlarda otomatik kapı açmayı etkinleştirme seçeneğine sahipler. Geliştiriciler, ayrıca karakterinizin saldırdığı ve yenildiği durumlar için yeni animasyonlar ekledi.
Yeni güncellemede, aşağıda tam yama notlarında okuyabileceğiniz çok sayıda başka ince ayar vardır. İlgili bir habere göre Tencent, PUBG'nin mobil versiyonunda hile yapmaya çalışanları banlamaya başlayacağını duyurdu. "Haksız bir avantaj elde etmek için yazılım veya ek donanım kullanarak" bulunan oyuncular oyundan "hemen etkili" olarak men edilecektir.
PUBG Mobil Güncelleme 0.4.0 Yama Notları
Arcade Mode
- 28 oyuncu modu, her maçta 6 varyasyondan birini alır.
- 6 varyasyon: Shotguns, Sniper Rifles, Pistols, tüm silahlar, sadece melee ve öğe cenneti
Eğitim Alanları
- Eşyaları, silahları deneyin ve ateş becerileriniz ile ilgili pratik yapın.
Savaş Optimizasyonu
- Takip fonksiyonu eklendi, paraşütle atlamadan önce ve inişten sonra kullanılabilir.
- Otomatik kapı açıklığı artık ayarlarda etkinleştirilebilir.
- Birden fazla öğe seçmek arasındaki zaman aralığı ayarlandı.
- Takım arkadaşı eleme simgesi artık bir süre sonra kayboluyor.
- Ayak sesleri, UI, araçlar ve Mavi Bölgeye giriş / çıkış için ayarlanmış ses efektleri.
- Atlama artık hızlı koşmadan etkilenmez.
- Bir duvarın yanında durduğunda artı işareti artık kamera tarafından engellenmiyor.
- Choppiness ile 4X ve 8X sorunları çözüldü.
- Saldırı ve yenilme durumları için yeni animasyonlar eklendi.
- Geliştirilmiş ateşleme animasyonları.
- Eğilerek iyileştirmeler: Hareket ve animasyon hızı artırıldı, "Eğilmek ve Açık Alan" ve "Eğilmek ve Ateş" eklendi.
- Geliştirilmiş muharebe deneyimi: sarsıntı / titreşim iyileşti, düğme geri bildirimi geliştirildi, saldırı sırasında animasyonlar geliştirildi ve gelişti.
- Kamera perspektifi ölümden sonra öldürücü darbeyi veren oyuncuya geçiyo
Araç İyileştirmeleri
- Motosikletlerin şimdi lanetleme hileleri var
- Arabalara Nitrous Oxide motoru eklendi.
- Önceden kullanılmış araçlar artık mini haritada işaretlenmiştir.
Sesli Sohbet Optimizasyonu
- Sesli sohbete, grup oluşturduktan sonra çalışmayı durduran bir sorun düzeltildi.
- Bazı oyuncular tarafından rapor edilen sabit kilitlenme sorunları düzeltildi.
- iOS'ta geliştirilmiş Bluetooth kulaklık sorunları (bu konuda optimizasyon devam ediyor).
- Android telefonlarda meydana gelen bir sorun düzeltildi. Bu, oyunun bir mikrofona erişemediğinde bir hata görüntülemiyordu.
- Sesli sohbet artık daha fazla cihaz tarafından destekleniyor.
UI (Arayüz) İyileştirmeleri
- Yeni bir arka plan eklendi, Alacakaranlık
- Oyuncular artık kasa açarken 2 sütun ve 3 sütun görünümü arasında değişebilir.
- iOS için 3D dokunma ateşleme seçenekleri eklendi.
- Sonuçlar ekranı: bir performans grafiği eklendi, günlük ödül limitleri şimdi gösteriliyor.
Oyun içi Mağaza
- Rank 1 kuponlar artık mevcut.
- Öğeler ve hileler artık kullanılabilir.
- Yeni kıyafetler artık mevcut (bölgeye özel kıyafet yakında piyasaya sürülecek!)
- Yeni eşyalar satın almak için tekrarlanan kıyafetler artık para birimi için imha edilebilir.
Eğer PUBG Mobile indirmek istiyorsanız aşağıdaki bağlantıyı kullanaiblirsiniz.

Ücretsiz PUBG Mobile İndir
 

Mehmetkarahanlı

Özel Üye
Özel Üye
Katılım
19 Haz 2016
Mesajlar
8,482
Beğeniler
70
#32
H1Z1, uzun süren bir erken erişim periyoduyla PC'de battle royale dalgasına katılmıştı. Sonunda bu yılın şubat ayında resmi bir sürümü oldu. Bununla birlikte, geliştirici Daybreak Games, ayakta durmaya çalışan nişancıyı yakında PlayStation 4'e getirecek şekilde hazırlanıyor.
[h=3]H1Z1 PS4[/h]

H1Z1, uzun süren bir erken erişim periyoduyla PC'de battle royale dalgasına katılmıştı. Sonunda bu yılın şubat ayında resmi bir sürümü oldu. Bununla birlikte, geliştirici Daybreak Games, ayakta durmaya çalışan nişancıyı yakında PlayStation 4'e getirecek şekilde hazırlanıyor. Şirket, açık bir beta'nın 22 Mayıs'ta gerçekleşeceğini ve konsola özgü pek çok özellik ve ince ayar yapılacağını duyurdu.
PS4 sürümü için yapılan değişiklikler arasında, envanter, kolaylaştırılmış kullanıcı arayüzü ve basitleştirilmiş yağma sistemi için bir radyal menü içeren yenilenmiş bir kontrol şeması bulunmaktadır. En kayda değer değişikliklerden biri, orijinal PC versiyonunun çekirdek bir oyun öğesi olan, tamamlama sisteminin tamamen kaldırılmasıdır. Bu platformda, giyim ve kasklar parçalara ayrılabilir zırh ve patlayıcı oklar gibi hayati ekipmanları donatmak için parçalanabilir ve diğer malzemelerle birleştirilebilir. Daybreak, bunun kaldırılmasının maçların hızını korumaya ve odaklanmaya devam etmesine yardımcı olması gerektiğini söylüyor.
Bilindiği gibi oyun daha çabuk bir hız uygulamak için daha hızlı hareket eden ölümcül gaz bölgeleriden oluşur. Maçlar ilerledikçe, oyuncuları daha küçük güvenli alanlara zorlamak için bir daire kapanır ve PC versiyonundan nasıl değiştirildiğine dair detaylı olmamasına rağmen yeni gaz bölgesi davranışının oyuncuları hareket halinde tuttuğu söyleniyor.
 

Mehmetkarahanlı

Özel Üye
Özel Üye
Katılım
19 Haz 2016
Mesajlar
8,482
Beğeniler
70
#33
[FONT=&quot]Avengers Infinity War inceleme yazısı ile karşınızdayız. Marvel’ın 10 yıldır ince ince işlediği külliyatının son ve en büyük halkası olan Yenilmezler Sonsuzluk Savaşı izledik ve Spoiler içermeyen bir inceleme hazırladık, çok detay vermeden filmin bana yaşattığı o güzel karmaşık duyguları anlatmaya çalışacağım bu yazıda.[/FONT]
[FONT=&quot]İlk Iron Man filminin sonunda Nick Fury’nin, Tony Stark’a Avengers’tan bahsettiği o sahneyi hatırlar mısınız? Ardından bu film, yani Infinity War gelsin aklınıza; bizlerle büyüyen, yaşlanan ve değişen o büyük süper kahramanların o günden bu yaşadıkları karakter gelişimleri, kederleri, kayıpları… İşte Infinity War tam bu esnada daha ilk sevabını yapıyor; seyirciye vaadettiği o büyük kahramanlarla festival gibi film sunuyor.[/FONT]
[FONT=&quot]Baştan söylemem gerekirse bir sinemasever olarak Infinity War’la alakalı en büyük mutluluğum eli yüzü düzgün, ayakları yere sağlam basan ve o standart MCU(Marvel Cinematic Universe) formülü olan bolca mizah ve aksiyonun arasında ciddiyetini kaybetmeyen bir film olması oldu. MCU ile genel olarak fazla ciddiyetsiz olduğuna dair problemleri olan bir sinemasever olarak, Infinity War’un ilk olarak bu ciddiyet sınırını çok iyi tutturması pek hoşuma gitti.[/FONT]
[FONT=&quot]Hayranı olduğunuz o süper kahramanlarla bir roller coaster’a binmiş gibi ilerliyor film. Bir yana bakıyorsunuz Dr. Strange selamlıyor bizleri diğer yanda Star- Lord, Gamora, Thor bir yandan Thanos ve ekibi Black Order… Film bu deli tempoda ilerlerken yer yer temposunu kaybetse de bir diğer sahnede tekrar aynı hıza çıkmasını biliyor.[/FONT]
[FONT=&quot]
[/FONT]

[FONT=&quot]Infinity War, 18 serilik bir serinin son halkası. Ve inanın MCU, bu 18 seride neyi yanlış yapmışsa Infinity War’da bu yanlışları bir bir kenara bırakmış. Villain eksikliği diyorduk ya hani, Thanos öyle güzel, öyle mükemmel ki… Sabaha kadar Thanos övmek istiyorum ya ben. İlk sahnesinden son sahnesine kadar, yakın çekimlerinde suratının CGI’lı detaylarına kadar inanılmaz bir Thanos var.[/FONT]
[FONT=&quot]Hep varlığını hissediyorduk birkaç post- credits sahnesi ile ancak Thanos sanki bir üçlemenin detay detay işlenen final aktını oynuyor gibiydi… İlk defa gördük ya biz bu deli Titanı ve neden deli olduğunu sorgulamadım fim boyunca. Evet, Thanos deli bir Titan ve bu delilik Infinity War’u apayrı bir yere sokuyor tüm MCU külliyatında.[/FONT]
[FONT=&quot]Filmle ilgili en büyük kaygılardan biri çok kalabalık olması ve bu nedenle boğuk, yorucu bir seyirlik sunmasıydı ancak Russo Kardeşlerin en fazla kafa yorduğu konulardan biri de bu olmuş; tüm kahramanlara dengeli bir ekran zamanı ayırmışlar. Avengers’taki gibi çok önde olan bir Iron Man yok mesela, herkes dengeli. Elbet bir iki karakter daha fazla ön planda ancak bu ne Civil War’daki gibi iki kahramanın kapışması ne de tek başına bir iki karakterin sırtladığı bir ilk Avengers.[/FONT]
[FONT=&quot]Film ilerleyiş olarak, fragmanlardan da anlayabileceğimiz gibi karakterleri bölerek ilerliyor. Bir tarafta Thor’la karşılaşan Guardians of the Galaxy karakteri diğer yandan Tony, Spider-Man ve Dr.Strange diğer yandan Wakanda ekibi. Belki de filmin verdiği en doğru kararlardan biri Guardians ekibini bölmek olmuş zira bu karakterlerin mizahı ve alaycılığı diğer Marvel karakterleriyle inanılmaz bir uyum yakalamış. O tüm Marvel filmlerinde gördüğümüz cıvıklık burada var, ancak elbet kıvamında.[/FONT]
[FONT=&quot]
[/FONT]

[FONT=&quot]Görsel efektler, müzikler, oyunculuklar falan bunları detay detay belirtmeye gerek duymuyorum zira önümüzde belki de sinema tarihinin en büyük birkaç filmden biri var. Hepsinden alnının akıyla çıkıyor Infinity War. Spoiler vermeden bu filmi anlatmak inanın çok zor. Ancak hayatımda ilk defa, bir çoğunu sinemada seyretmiş biri olarak, bir Marvel filmden gergin bir şekilde ayrıldım.[/FONT]
[FONT=&quot]Thanos sanki her zıplayışında o yumruğunu bizlere vurdu. Tekrar kalktık, tekrar vurdu. Ve abartmıyorum, belki de sinema tarihinin en ikonik sahnelerinden bir tanesi var ki, detay spoiler vermeden bu kadarını söyleyebiliyorum bütün o 18 filmlik serinin suratımıza fırlatıldığı bir sahne…fazlasıyla tatmin edici. Zaten süper kahraman janrasına birazcık ilginiz varsa en az 2 kere gitmek isteyeceğiniz bu karmaşık duygular treni kıvamındaki MCU külliyatının en büyük filmine standart bir sinemasever olarak da tatmin olmuş bir şekilde ayrılacağınızdan eminim. Şimdiden iyi seyirler.[/FONT]
 

Mehmetkarahanlı

Özel Üye
Özel Üye
Katılım
19 Haz 2016
Mesajlar
8,482
Beğeniler
70
#34
[FONT=&quot]Avengers Infinity War inceleme yazımda, filmin hak ettiği gibi, kendisi hakkında birçok kelime dökeceğim. Tartışılması farz olan filmler vardır ya hani; iyi ya da kötü olmasından bahsetmiyorum. Sonunda izleyicide bıraktığı tat ve etkinin niteliği belirler bunu. Nolan filmleri bu yüzden çok tartışılır mesela; The Dark Knight ilk çıktığında kopan yaygarayı ve filme gömülen inanılmaz yüksek puanları hatırlayın. Avengers Infinity War’da da buna benzer bir durum var. Konuşmak istiyorum bu film hakkında. Başı, ortası en çok da sonu hakkında konuşmak istiyorum. Milyar dolarlık bir şirket içerisinde, ‘’Kötü karakterin sonunda parmak şıklatarak evrenin yarısını öldürdüğü bir süper kahraman Disney filmi.’’ fikrinin kimden çıktığını çok merak ediyorum.[/FONT]
[FONT=&quot]
[/FONT]

[h=3]Avengers Infinity War inceleme yazımın bol spoiler içerdiğini unutmayın![/h][FONT=&quot]Avengers Infinity War birçok bakımdan ele alınması gereken bir film. İlk Iron Man vizyona girdiğinde, yaklaşık 10 sene evvel, 15-16 yaşlarında daha yeni yeni eline Batman çizgi romanları alan sivilceli bir ergendim. Aradan geçen 10 sene sonrası MCU’dan, taşıdığı Disney genlerinden dolayı yavaş yavaş soğumama rağmen bu evrenin benle kurduğu çok derin bir duygusal bağ var. Biz bu 10 sene içerisinde bir çok karakter ve film gördük; bu filmler içerisinde bayrak taşıyan karakterlerin mükemmel karakter gelişimlerine şahit olduk. 3 ana film ve Avengers’larla beraber Captain America’nın karakter gelişimine, bulunduğu noktadan şu anki durumuna gelişine şahit olan biriyle, bu filmde ilk defa Captain America’yı izleyecek birinin yaşayacağı hissiyatlar arasında oluşacak dağlar kadar farktan bahsediyorum.[/FONT]
[FONT=&quot]Avengers Infinity War direkt olarak açılış sekansıyla atladığı aksiyonu, filmin son anına kadar bırakmıyor. Thor Ragnarok’un bıraktığı yerden başlayan film bizleri Thanos ve Black Order ile selamlıyor. Black Order, yani binevi Thanos’un fedaileri de diyebileceğimiz ölüm timi, filmin zayıf olarak nitelendirebileceğim yerlerinin başında geliyor. Herhangi bir karakterizasyon gelişimine elbette sahip değiller zira 20 tane süper kahramanın ve Thanos’un olduğu bir filmde Black Order’la alakalı karakter gelişimi beklemek biraz fazla iyimserlik olurdu ancak bahsetmek istediğim, bu karakterleri figürandan hallice görmek istemememden kaynaklanıyor. Black Order’ın en dikkat çeken ismi olarak Ebony Maw’u söylesem yanılmış olmam sanırım. Kendisi Dr. Strange vari büyücü özellikleri olan Thanos’un en güvendiği isimlerin başında geliyor. Fragmanda Dr. Strange’e yaptığı işkence sahnesini gördüğümde epey etkilenmiştim ancak o etkileyicilik fragmandan ibaret kaldı benim nazarımda. Black Order çok daha iyi işlenebilir ve en azından biraz daha korkutucu olabilirdi.[/FONT]
[FONT=&quot]Filmin en başından sonuna kadar standart MCU filmlerindeki gibi bir kahkaha tufanı alıp başını gidiyor. Ancak bu şakaların %90’ının gerçekten komik olduğunu gönül rahatlığı ile söyleyebilirim. MCU ile genel olarak fazla cıvık olduğu konusunda büyük problemleri olan birisi olarak bu cümlelerin ağzımdan dökülüyor olması Avengers Infinity War’la alakalı en büyük mutluluğum adeta. Evet film çok komik. Yer Yer bu komiklikler durum komedisinden öte 40 yıllık sit-com’lara taş çıkartacak-özellikle Drax’ın sahneleri- seviyeye geliyor. Ancak bu Komiklik ve şakalar filmin sahip olduğu o mat tonu asla bozmuyor. Hatta MCU’nun bu aksiyon+ şakalı formülü Avengers Infinity War’un bu denli iyi olmasındaki en büyük etkenlerin başında geliyor. Aksiyon ortası gülüyorsun, sonra sinirleniyorsun, üzülüyorsun, geriliyorsun… Avengers Infinity War sinema sanatının tüm özelliklerini sonuna kadar kullanıyor. Panayır misali ilerliyor film. Ve tüm bunlar, nazarımda şimdiden efsane olmuş o sonuyla da birleşince filmden beyni yanmış bir şekilde ayrılıyorsunuz.[/FONT]
[FONT=&quot]
[/FONT]

[h=3]Avengers Infinity War, tam anlamıyla bir Thanos filmi[/h][FONT=&quot]Film açılış sekansından sonra yavaş yavaş karakterleri parçalara ayırarak ilerliyor. Bu, filmin vermiş olduğu en doğru kararların başında geliyor. Geveze ve ukala karakterleri geveze ve ukala karakterlerle bir araya getirmek film adına çok klas bir hareket olmuş. Dr.Strange, Iron Man, Spider man ve Star-lord’lu bir ekip var ki sanki şampiyonlar ligi. Film boyunca uzayda takılan bu karakterler filmin bir noktasında, Thanos’un gezegeni olan Titan’da buluşuyorlar ve bir plan yapıyorlar. Sonsuzluk eldivenini Thanos’un elinden çıkarmaya dayalı bu plan, bir noktaya kadar kusursuz ilerlese de, filmle alakalı bir türlü kabullenemediğim bir hareketle başarısız oluyor. Şöyle ki; Ekip Thanos’u kıstırıp eldiveni gerçekten çıkarmayı başarabilecekken Star-lord Thanos’a Gamora’nın nerede olduğunu soruyor, aldığı cevabı beğenmedikten sonra sinirlerine hakim olamayarak planın suya düşmesine sebep oluyor. Bunu anlatma nedenim, filmle alakalı her şeyi çok sevip sarmalamama rağmen bunu bir türlü kabullenemiyor oluşum. Star-lord evet fevri ve dengesiz bir karakter. Ancak ne olursa olsun gerçek anlamda evrenin yarısına mal olacak bir sinir krizi geçirip filmin bu denli sert bir viraji böyle dönmesini yediremiyorum.[/FONT]
[FONT=&quot]Thanos. Geldik Avengers Infinity War’un neden bu denli etkileyici olduğuna. Thanos, 10 senelik bir merdivenin en üst noktasında, o noktayı gururla taşıyabilecek bir karakter olmuş arkadaşlar. Film bir noktada Thanos’a acımamızı istiyor. Soul Stone’u almak için sevdiği birini feda etmesi gerekiyor Thanos’un. O feda ve veda sahnesinde, full CGI ve Motion Capture teknolojisi ile oluşturulan Thanos’un suratındaki o acıyı ve kederi tamamiyle hissedebiliyorsunuz. İçindeki kederi, feda ettiği karaktere olan sevgisini… Ve MCU, bizlere daha önce Thanos’u anlatmadı. Birkaç kere gösterdi ancak bu denli bağ kurabilmemiz gerçekten büyük prodüksiyon başarısı. Ben MCU’nun bu denli iyi bir villain yaratabilmiş olmasına inanamadım filmden çıktığım ilk bir saat içerisinde. Avengers Infinity War, tam anlamıyla bir Thanos filmi.[/FONT]
[FONT=&quot]
[/FONT]

[h=3]Avengers Infinity War inceleme yazımızdan sonra da, film hakkında konuşmaya devam edeceğiz[/h][FONT=&quot]Film, bir noktadan sonra vitesi beşe takıyor ve soluksuz bir yarım saat izletiyor. Filmin organik bir şekilde, her şeyiyle doğal ve akıcı bir şekilde ilerliyor oluşu finalin de tatmin seviyesini arttırıyor. Thanos, film boyunca sonsuzluk taşlarını arıyor ve yavaş yavaş bu gayesine doğru emin adımlarla ilerliyor. Bu emin adımları Thanos Vision’a doğru yürürken iliklerinize kadar hissediyorsunuz. Çünkü evrendeki kontrolsüz nüfus artışı ve kaynakların artık yetersiz olmasından dolayı evrenin yarısını tek parmak şıklatmasıyla yok etmek isteyen bu deli titanla empati kurabiliyorsunuz. Tek derdi evrenin yarısını yok etmek ve köyüne dönüp suratındaki gülümsemeyle emekliliğini geçirmek olan bir kötü adamı var filmin. Avengers Infinity War inceleme yazımın başında da dediğim gibi, film üzerinde birçok kelime dökülmesini hak ediyor.[/FONT]
[FONT=&quot]Avengers Infinity War gerçek anlamda etkileyici bir film. Net bir soru olarak, 10 senelik bekleyişe değebilecek kaç tane bu çaplı film izledik ki şu ana dek? Avengers Infinity War bu 10 senenin her saniyesinin hakkını verebiliyor mu? Benim bu sorulara cevabım net olarak olumlu yönde. Evet, Infinity War iyi bir film. Ancak filmin tam olarak nasıl olduğu, nerede durduğu maalesef Avengers 4 ile belli olacak. Bu da filmin vermiş olduğu o sert kararların direkt olarak Avengers 4 ile bağlantılı olmasından kaynaklı. Biraz karışık, bol bol hissiyat içeren bir inceleme oldu. Asla kaçırılmaması gereken son yılların en ilginç sinema olaylarından bir tanesi hiç şüphesiz. Filmle alakalı konuşmaya, Avengers Infinity War inceleme yazımızdan sonra da devam edeceğiz ancak şimdilik bu kadar. İyi seyirler.[/FONT]
 

Mehmetkarahanlı

Özel Üye
Özel Üye
Katılım
19 Haz 2016
Mesajlar
8,482
Beğeniler
70
#35
Rockstar'ın bir sonraki açık dünya destanına bir başka bakış. Yeni bir Red Dead Redemption 2 fragmanı, daha fazla sahnelenmiş animasyon parçacıkları göstererek geldi.
[h=3]Red Dead Redemption 2 Hikaye Fragmanı[/h]

Yeni bir Red Dead Redemption 2 fragmanı, daha fazla sahnelenmiş animasyon parçacıkları göstererek geldi. Bu ekran görüntüleri ile birlikte Rockstar'ın şimdiye kadar yayınladığı üçüncü video oldu.
Red Dead Redemption 2 henüz PC için duyurulmadı, ancak hemen hemen tüm Rockstar oyunları sonunda PC'ye çıktı. Read Dead Redemption 1 de göründüğü gibi olsaydı şimdi gelmiş olacaktı. Ama oyun bir kaç defa ertelendi ve biz hala beklemedeyiz. Rockstar uzun bir süredir çalışmalarda bulunuyor ve daha fazla gecikmeyi engellemek için Red Dead Redemption 2'yi, 26 Ekim'de Xbox One ve PlayStation 4'de yayınlamayı planlıyor. Bu arada, Xbox One sahipleri ilk oyunu konsolun geriye dönük uyumluluk özelliği ile oynayabilir.
Geliştirici Rockstar bu fragman ile dünya ve hikaye hakkında daha fazla ayrıntı sundu. Geliştirici bunu şu şekilde açıkladı:
"Amerika, 1899. Vahşi batı çağının sonu, avukatların kalan son yasadışı çetelerin peşine düşmesiyle başladı. Teslim olmak ya da teslim olmayacak olanlar öldürülüyor.
Vahşi Batı Blackwater kasabasında bir soygunun kötü bir şekilde yanlış gitmesinden sonra, Arthur Morgan ve Van der Linde çetesi kaçmak zorunda kalıyor. Federal ajanlarla ve ulustaki en iyi ödül avcılarıyla birlikte çetenin hayatta kalması için Amerika'nın engebeli yüreğindeki yollarında soymalı, çalmalı ve savaşmalıdırlar. Derinleşen iç bölünmeler çeteyi parçalamakla tehdit ettiği için, Arthur kendi idealleri ile onu yaratan çete bağlılığı arasında bir seçim yapmalıdır."
Bu fragman oyuna şu ana kadarki üçüncü uygun bakış. İlk olarak 2016 yılında bir fragmanla açıklandı ve Rockstar bunu geçen yıl oyunun hikayesine daha derin bir bakışla izledi. Adına rağmen, Red Dead Redemption 2 aslında ilk oyun için bir öncül görevi görecek ve selefi gibi, hem uzun tek oyuncu modu hem de çevrimiçi öğeler içerecek.
 

Mehmetkarahanlı

Özel Üye
Özel Üye
Katılım
19 Haz 2016
Mesajlar
8,482
Beğeniler
70
#36
Act 3, konsol sürümü için "tamamen yeniden işlendi".

Eleştirmenlerce takdir edilen RPG Divinity: Original Sin II bu yaz PS4 ve Xbox One'a geliyor ve yeniden kontrol edilen bir kontrol şeması ile birlikte konsol versiyonunda bir takım önemli değişiklikler olacak.
[h=3]Divinity: Original Sin 2'de Değişiklikler[/h]

Eleştirmenlerce takdir edilen RPG Divinity: Original Sin 2 bu yaz PS4 ve Xbox One'a geliyor ve yeniden kontrol edilen bir kontrol şeması ile birlikte konsol versiyonunda bir takım önemli değişiklikler olacak. Bir önizleme etkinliğinde Bandai Namco, RPG'ye konsol düzenlemelerini uyarlamak ve genel deneyimi geliştirmek için bir dizi ayarlamalar yapıldığını açıkladı.
En önemlisi, geliştirici Larian Act 3'ü "tamamen yeniden işledi". Arx bölgesi artık oyunun öyküsünü ve genel akışını geliştirmek için yeni diyalog, NPC'ler ve görevler sunuyor. Ayrıca, bazı arayış yollarını çözmek için Arx'a yedi yeni mücadele karşılaşması eklendi.
Oyuna yeni oyuncuları rahatlatmak için Larian, Original Sin 2'nin konsol versiyonunda isteğe bağlı bir eğitim seviyesi sunuyor. Hikaye modu olarak adlandırılan yeni, daha davetkar bir zorluk ayarı da var. Bu mod, oyunculara her an savaştan kaçma ve parti üyelerini sınırsız sayıda yeniden diriltme olanağı verir.
Larian, Journal ve envanter ekranının arayüzünü de yeniden işledi. Tüm Journal girişleri, daha fazla açıklık için tamamen yeniden yazıldı ve şimdi görevler, lore ve köken olarak ayrıldı. Oyuncuların hedefleri daha iyi takip etmelerine yardımcı olmak için yeni harita işaretleyicileri de eklendi. Envanter iyileştirmeleri açısından, oyuncular artık envanterlerini daha kolay yönetmek ve aynı zamanda ürünlere istenmeyen öğeler eklemek için birden fazla öğeyi bir kerede seçebiliyor.
Değişiklikler genelde bir dizi denge ve AI ayarlamalarıdır. Petrifying Touch ve Sucker Punch gibi bazı düşük yetenekler, onları daha kullanışlı hale getirmek için buffs aldı. Oyun ekonomisi de zırh fiyatlarının kullanışlılığını yansıtacak şekilde yeniden işlendi. Explorer modunda ve Hardcore modundaki zorluk dengesi geliştirildi.
Divinity: Original Sin II Definitive Edition, Ağustos ayında PS4 ve Xbox One'da çıkacak. Piyasaya sürülmesinden önce, Xbox One sahiplerinin oyunu erken deneme şansı olacak. 16 Mayıs'tan itibaren, Orijinal Sin II'nin ilk üç saati, Xbox Game Preview ile ücretsiz olarak oynanabilir. Oyunu Xbox One'da satın alanlar, yaklaşık 20 saatlik içerik olan ilk act'ye erken erişim kazanacak. Herhangi bir gelişme, yayınlandığında tam oyuna aktarılabilir.
 

Mehmetkarahanlı

Özel Üye
Özel Üye
Katılım
19 Haz 2016
Mesajlar
8,482
Beğeniler
70
#37
Soraka'ya karşı hangi rakipler güçlü, hangi rakipler onu evire çevire halt edebilir ve Soraka'ya karşı mücadele ederken nelere dikkat etmelisiniz, öneriler nelerdir. Aynı zamanda Soraka'ya karşı kötü olan rakipler hangileridir. Detaylar haberimizin devamında...
[h=3]Soraka Counter[/h]

Soraka counter (Lux ct)'dan bahsetmeden önce biraz kendisinin özelliklerinden bahsedelim. Daha sonra rakiplerine geçeceğiz.
Soraka Yıldız Çocuk; Tarra Dağı'nın ötesinde göksel boyutlardan bir gezgin olan Soraka, ölümlü ırkları kendi daha şiddetli içgüdülerinden korumak için ölümsüzlüğünden vazgeçti. Acıma ve merhametin erdemlerini, tanıştığı herkese yaymaya, hatta ona zarar vermek isteyenleri iyileştirmeye çalışmaktadır. Soraka bu dünyada gördüğü tüm zorluklara rağmen, Runeterrahalkının henüz tam potansiyellerine ulaşmadığına inanıyor.
Öncelikle LoL karakteri Soraka'nın yeteneklerini hatırlayalım.
Soraka Yetenekler
Kurtuluş
Soraka yakındaki düşük sağlık müttefikleri için daha hızlı çalışır.

Yıldız Yağmuru
Hedef konuma düşen bir yıldız, sihirli hasar verir ve düşmanları yavaşlatır. Bir düşman şampiyonu Yıldız Yağmuru tarafından vurulursa, Soraka sağlık kazanır ve düşman şampiyonlardan uzaklaşırken hareket hızını artırır.

Astral İlham
Soraka, bir başka dost şampiyonu iyileştirmek için kendi sağlığının bir kısmını feda eder.

Ekinoks
Oluşturduğu belli bir bölgeinin içindeki tüm düşmanları susturur. Bölgenin süresi dolup ortadan kaybolduğunda, hala içindeki tüm düşmanlar yere sabitlenir.

Dilek
Soraka, müttefiklerini yüreklerini umutla doldurur, kendisinin ve dost şampiyonların Can değerlerini anında yeniler.

Soraka Counterlar'ına (Soraka ct) bir göz atalım.
Soraka ct, Soraka Counter, Soraka Counterları:





[h=3]Soraka'ya Karşı İyi Olan Rakipler[/h]

[h=3]Soraka'ya Karşı Kötü Olan Rakipler[/h]
 

Mehmetkarahanlı

Özel Üye
Özel Üye
Katılım
19 Haz 2016
Mesajlar
8,482
Beğeniler
70
#39
Tetsuya Nomura, Square Enix'in "tarihinin gerçekten kesinleştirmeye çok yakın" olduğunu söyledi.

Square Enix, çok yakında Kingdom Hearts 3 için bir çıkış tarihi duyurmayı planlıyor.
[h=3]Kingdom Hearts 3[/h]

Square Enix, çok yakında Kingdom Hearts 3 için bir çıkış tarihi duyurmayı planlıyor. Bir önizleme etkinliği sırasında, oyun yönetmeni Tetsuya Nomura, "Şu anki tarihi gerçekten kesinleştirmeye çok yakınız, bu yüzden önümüzdeki ayın başlarında ortaya çıkarmayı planlıyoruz." dedi.
E3 2018, önümüzdeki ay başlarında başlayacak. Bu nedenle, Square muhtemelen basın toplantısında tarihi açıklayacak. Bir Twitter gönderisine göre de, şirketin "Enix'in heyecan verici geleceğini" açıklayan "özel bir video sunumu" var. Square'in E3 sunumu 11 Haziran'da gerçekleştirilecek.
Kingdom Hearts 3, beş yıl önce E3 2013'te açıklandı ve kısa bir video ile oyunun "geliştirilme aşamasında" olduğunu belirten bir bildiri yayınlandı. Haziran 2015'te Nomura, oyunun gelişiminin yolunda olduğunu söylemişti. İlk ortaya çıkışından bu yana her yıl bir kongrede bir görüntü çizmesine rağmen, D23 2017'deki belirsiz "2018" duyurusu dışında önemli detaylar verilmemişti.
Kingdom Hearts 3'ün bu sene PlayStation 4'te ve seri tarihinde ilk kez Xbox One'da yayınlanması planlanıyor.
 

Mehmetkarahanlı

Özel Üye
Özel Üye
Katılım
19 Haz 2016
Mesajlar
8,482
Beğeniler
70
#40
Ücretsiz oynansa bile, insanlar ek özellikler için ödeme yapıyor.

Görünüşe göre, ücretsiz olasalar bile insanlar gerçekten Fortnite'de para harcamaktan hoşlanıyorlar.
[h=3]PlayStation Fortnite'tan Para Kazanıyor[/h]

Görünüşe göre, ücretsiz olasalar bile insanlar gerçekten Fortnite'da para harcamaktan hoşlanıyorlar. Bugün bir yatırımcı çağrısı üzerine; PlayStation başkanı John Kodera'ya ağ satışlarındaki ani bir artış hakkında sorular soruldu. Bu, PS4'teki Fortnite lansmanı ile aynı zamanda oldu. Kodera, zamanlamanın bir tesadüf olmadığını doğruladı.
Fortnite ücretsiz oynanabilir, ancak Kodera "eklenti ve indirme satışlarının dikkate değer olduğunu" kaydetti. Bu gerçekten önemli, çünkü insanların PS4'te oyunu oynamak için para harcamaları gerekmemesine rağmen, ek özelliklere erişmek için bunu gönüllü olarak yapıyorlar. Bu ücretsiz oyun, hem PSN hem de oyun geliştiricisi için para kazanıyor.
Kodera, gelirinizi en üst düzeye çıkarmak için ücretli oyun indirme işlemlerinden bedavaya, çeşitli modellere baktıklarını söyleyerek devam etti. Aynı görüşmede, Kodera'nın PS4'ün satışlarındaki düşüşün şirketin üç yıllık yol haritasının bir parçası olmadığı anlamına geldiğine dikkat çeken, özellikle önemli bir konuşmaydı. Şirketin PSN gibi alternatif gelir akışlarına sahip olması ve Sony'nin ücretsiz oyunlardan nasıl daha fazla yararlanabileceğini keşfedebiliyor olması daha fazla para kazanmasını sağlıyor.