Neler yeni

[Genel] Oyun Hileleri ve yama güncellemleri

Mehmetkarahanlı

Özel Üye
Özel Üye
Katılım
19 Haz 2016
Mesajlar
8,447
Beğeniler
31
#1
Crusader Kings 2, Paradox Development Studio tarafından geliştirilen ve Paradox Interactive tarafından Crusader Kings'in devamı olarak yayınlanan Orta Çağ'da kurulmuş büyük bir strateji oyunudur. Haberimizin devamında Crusader Kings 2 Hilelerini bulabilirsiniz.
[h=3]CK2 Hile[/h]

Crusader Kings 2, Paradox Development Studio tarafından geliştirilen ve Paradox Interactive tarafından Crusader Kings'in devamı olarak yayınlanan Orta Çağ'da kurulmuş büyük bir strateji oyunudur. 14 Şubat 2012 tarihinde Microsoft Windows için piyasaya sürüldü. Paradox Interactive'in OS X işletim sistemi için geliştirdiği sürüm 24 Mayıs 2012'de piyasaya sürüldü. Bir Linux versiyonu da 14 Ocak 2013'te piyasaya sürüldü. Cities: Skylines'in 1 milyonun üzerinde kopya satmasıyla Paradox'un bugüne kadarki en başarılı ikinci yayını oldu.
Oyun, bir eskiçağ hanedanını 1066'dan 1453'e kadar kontrol ettiği hanedanlı bir simülatördür. DLC The Old Gods ve Charlemagne, sırasıyla 867 ve 769'luk bir başlangıç tarihine izin verir. Diğer birçok şey arasında evlilik ve suikastlar savaşın stratejik kullanımı ile, oyuncu hanedanları için başarıya ulaşmak için çalışır. Bu oyunda William Conqueror, Charlemagne, Cengiz Han, Harold Godwinson, Robert Guiscard, Robert Bruce, Harald Hardrada, El Cid, Konstantin X Doukas, Harun el-Rashid, Alexios I Komnenos, Aslan Yürekli Richard, Kemiksiz Ivar, Büyük Alfred, Kudüs'teki Baldwin ve Saladin gibi sayısız tarihi figür yer almaktadır. Ama oyuncuya "Ruler Designer" DLC'nin kullanımıyla tamamen yeni karakterlerin oluşturulması sağlanır.
CK2 Hileleri
CK2 Hile kodlarını yazabilmek için; é," karakterlerinin olduğu tuşa veya Alt+1+2 tuşlarına basarak konsolu açabilirsiniz. Eğer bu şekilde konsolu açamazsanız, klavyenizi ingilizce yapıp é," karakterlerinin olduğu tuşa basarak deneyebilirsiniz.




charinfo = Karakterin ID'si, doğurganlığı, etniği vb. bilgilerin fareyi karaktere getirdiğinizde gözükmesini sağlar.
age <Karakter ID'si> (-)(#) = Karakterin yaşını değiştirir.
add_diplomacy <Karakter ID'si> (-)(#) = Karakterin diplomasi yeteneğini değiştirir.
add_martial <Karakter ID'si> (-)(#) = Karakterin savaşçılık özelliğini değiştirir.
add_intrigue <Karakter ID'si> (-)(#) = Karakterin entrika özelliğini değiştirir.
add_stewardship <Karakter ID'si> (-)(#) = Karakterin ekonomi özelliğini değiştirir.
add_learning <Karakter ID'si> (-)(#) = Karakterin öğrenme özelliğini değiştirir.
add_trait <Trait Name> = Karaktere trait (özellik) verir.
add_artifact <Artifact Name> = Karaktere artifact (kalıntı) verir.
get_all_artifacts = Karaktere tüm kalıntıları verir.
destroy_artifact <Artifact Name> = Karakterden belirlenen artifactı siler.
add_offmap_currency <Offmap Power> = Karaktere harita dışı bir güç verir, örneğin add_offmap_currency offmap_china 5000 yazarsanız Grace alırsınız.
capital <Province ID> = Başkenti belirlenen bölgeye taşır.
remove_trait <Trait Name> = Karakterden trait (özellik) siler.
cash (-)(#) = Oyuncuya altın verir, miktar belirtilmezse 5000 verir.
coalition <İlk Karakter> <İkinci Karakter> = İlk karakter ikinci karakterin koalisyonuna katılır/ayrılır.
council_positions = Her konsey pozisyonu için yapayzeka puanlarını gösterir.
decadence = Oyuncunun decadence seviyesini düzenler.
decision <Decision ID> = Bir decisionu geçirmenizi sağlar.
piety (-)(#) = Oyuncuya piety verir, miktar belirtilmezse 5000 verir.
prestige (-)(#) = Oyuncuya prestij verir, miktar belirtilmezse 5000 verir.
population (-)(#) = Nüfus ekler. (Horse Lords DLC'si gerekir)
Manpower (-)(#) = İnsangücü ekler. (Horse Lords DLC'si gerekir)
culture <Karakter ID'si> <Culture> = Karakterin kültürünü değiştirir.
religion <Karakter ID'si> <Religion> = Karakterin dinini değiştirir.
nickname <Nickname> <Karakter ID'si> = Karakterin lakabını değiştir. (Lakap listesi sayfanın en altında)
add_friend <Karakter ID'si> = Karakteri arkadaşınız yapar.
add_lover <Karakter ID'si> = Karakteri sevgiliniz yapar.
add_rival <Karakter ID'si> = Karakteri rakibiniz yapar.
remove_friend <Karakter ID'si> = Karakteri arkadaşınız olmaktan çıkarır.
remove_rival <Karakter ID'si> = Karakteri rakibiniz olmaktan çıkarır.
quickbuild = Her şey 1 günde inşa edilir.
enforce_peace = Oyuncunun ülkesinde barışın zorlanmasını sağlar.
liege_enforce_peace = Oyuncunun kralının ülkesinde barışın zorlanmasını sağlar.
enable_ambition = Oyuncunun tekrardan ambition seçebilmesini sağlar.
favor_get <Karakter ID'si> = Karakterden favor almanızı sağlar.
favor_grant <Karakter ID'si> = Karaktere favor vermenizi sağlar.
gfx_culture <Karakter ID'si> <Kültür> = Karakterin portresini değiştirir.
join_society <Tarikat tagı> = Bir tarikata katılmanızı sağlar.
leave_society = Tarikattan ayrılmanızı sağlar.
neg_opinion <İlk Karakter> <İkinci Karakter> = İlk karakterle ikinci karakter arasında negatif ilişki.
move <İlk Karakter> <İkinci Karakter> = İlk karakterin ikinci karakterin yanına taşınmasını sağlar.
secret_religion <Karakter ID'si> = Karaktere gizli din belirler.
set_government <Hükümet tagı> <Karakter ID'si> = Karakterin hükümet türünü değiştirir.
set_society_grandmaster = Karakterinizi tarikat lideri yapar.
society_rank_up = Tarikatta seviye atlamanızı sağlar.
society_currency = Tarikatta puan edinmenizi sağlar.
show_all_societies = Tüm tarikatları görebilmenizi sağlar.
İnsanlara Zarar Verecek Şeyler
banish <Karakter ID'si> = Karakteri sarayınızdan kovar.
imprison <Karakter ID'si> = Karakteri hapse atar.
kill <Karakter ID'si> = Karakteri öldürür.
die = Ölürsünüz.
murder <Karakter ID'si>(Murderer) <Karakter ID'si>(Victim) = Karaktere suikast düzenler, başarı şansı kesin değildir.
outbreak <Hastalık> = Hastalık başlatır.
spawn_disease <Hastalık> <Bölge> = Bölgede salgın başlatır.
Hamilelik
cuckoo <Karakter ID'si>(Mother) <Karakter ID'si>(Father) = Kadın bir karakteri hamile bırakmanızı sağlar (babası çocuğu kendisinden zanneder)
pollinate <Karakter ID'si>(Mother) <Karakter ID'si>(Father) = Kadın bir karakteri hamile bırakmanızı sağlar.
give_birth <Karakter ID'si>Mother = Kadın bir karakterin o an çocuk doğurmasını sağlar.
real_fathers = Aile ağacında karakterlerin gerçek babası görünür.
Ünvanlar
claim <Title ID> <Karakter ID'si> = Karaktere belirtilen ünvanda hak verir.
give_title <Title ID> <Karakter ID'si> = Tüm vassallar dahil o ünvanı o karaktere verir.
titleowner <Title ID> <Karakter ID'si> = Sadece ünvanı karaktere verir.
Debug komutları
clear = Konsolu temizler.
hello <Karakter ID'si> = Karakter penceresini açar.
nextsong = Müziği değiştirir.
observe = Herhangi bir karakteri kontrol etmeden oyunu devam ettirebilmenizi sağlar.
play <Karakter ID'si> = Oyuncunun kontrol ettiği karakteri değiştirir.
Diğer
allow_laws = Oyuncu kanunları istediği gibi değiştirebilir.
Move (Character ID) = Belirtilen karakteri sarayınıza getirir.
discover_plots = Size karşı yapılan tüm planlar açığa çıkar.
fow = Savaş sisi kapanır.
more_humans = Oyuna daha çok insan ekler.
marry_anyone = İstediğinizle evlenebilmenizi sağlar.
neg_diplo = Reddedilecek olan teklifleri gönderebilmenizi sağlar.
plots_known = Toggle plot visibility
revolt <Province ID> = Bir bölgede isyan çıkmasını sağlar.
help = Birçok konsol komutunu listeler.
help <Command Name> = Konsol komutlarının ne işe yaradığını açıklar.
succ <Succession Type> = Veraset kanunlarını değiştirir.
techpoints = Her teknoloji grubundan 1000 teknoloji puanı ekler.

[h=3]Eventler[/h]Trait kazandıran Event ID'leri
event 1000 = lustful/chaste
event 1001 = gluttonous/temperate
event 1003 = charitable/greedy
event 1004 = slothful/diligent
event 1005 = kind/envious (female)
event 1006 = kind/envious (male)
event 1007 = wroth/patient
event 1008 = proud/humble
event 1009 = deceitful/honest
event 1010 = craven/brave
event 1011 = shy/gregarious
event 1012 = ambitious/content
event 1013 = arbitrary/just
event 1014 = cynical/zealous
event 1015 = lustful/chaste (female)
event 1016 = paranoid/trusting
event 1017 = cruel/kind
event 1018 = lustful/chaste (homosexual female)
event 1019 = lustful/chaste (homosexual male)
event TOG.3000 = berserker
event TOG.3105 = varangian
event TOG.3320 = viking
event 1028 = lose lustful
event 1029 = lose chaste
event 1030 = lose temperate (also event 1511)
event 1031 = lose gluttonous
event 1032 = lose charitable (also event 1531)
event 1033 = lose greedy (also event 6208)
event 1034 = lose diligent (also event 1551)
event 1035 = lose slothful (also event 1541)
event 1036 = lose kind (also event 1571)
event 1037 = lose envious (also event 1561)
event 1038 = lose patient (also event 1590)
event 1039 = lose wroth (also event 1581)
event 1040 = lose humble (also event 1611)
event 1041 = lose proud (also event 1601)
event 1042 = lose lustful (also event 6204)
event 1043 = lose honest (also event 1641)
event 1044 = lose deceitful (also event 1620)
event 1045 = lose brave (also event 1661)
event 1046 = lose craven (also event 1651)
event 1047 = lose gregarious (also event 1681)
event 1048 = lose shy (also event 1671)
event 1049 = lose content (also event 1701)
event 1050 = lose ambitious (also event 1691)
event 1051 = lose just (also event 1721)
event 1052 = lose arbitrary (also event 1711)
event 1053 = lose zealous (also event 1631)
event 1054 = lose cynical (also event 1731)
event 1057 = lose paranoid
event 1058 = lose trusting
event 1501 = lose gluttonous (also event 6206)
event 1641 = lose honest
event 1980 = gain homosexual (male)
event 1990 = gain homosexual (female)
event 1985 = lose homosexual (male)
event 1995 = lose homosexual (female)
event 5000 = scholar/mystic paths
event 5002 = scholar
event 5003 = mystic
event 5020 = gardener/impaler paths
event 5024 - impaler
event 5025 - gardener
event 5030 = duelist/poet paths
event 5032 = aspiring poet
event 5033 = aspiring duelist
event 5036 = duelist
event 5037 = poet
event 5040 = hunter/falconer paths
event 5041 = aspiring falconer
event 5042 = aspiring hunter
event 5045 = hunter
event 5046 = falconer
event 5050 = poet/falconer paths (female)
event 5066 = hedonist
event 8300 = gain crusader
event 24501= lustful/celibate+stressed
Çocuklar için
event 1500 = gain gluttonous
event 1510 = gain temperate (also event 6207)
event 1520 = gain greedy
event 1530 = gain charitable (also event 6209)
event 1540 = gain slothful
event 1550 = gain diligent
event 1560 = gain envious
event 1570 = gain kind
event 1580 = gain wroth (also event 272)
event 1590 = gain patient (also event 273)
event 1600 = gain proud
event 1610 = gain humble
event 1620 = gain deceitful
event 1630 = gain zealous
event 1640 = gain honest
event 1650 = gain craven (also event 271)
event 1660 = gain brave (also event 270)
event 1670 = gave shy
event 1680 = gain gregarious
event 1690 = gain ambitious
event 1700 = gain content
event 1710 = gain arbitrary
event 1720 = gain just (also event 4000)
event 1730 = gain cynical
event 6205 = gain chaste
------------------------------------------------------------------------------------
event 1501 = lose gluttonous
event 1511 = lose temperate
event 1521 = lost greedy
event 1531 = lose charitable
event 1541 = lose slothful
event 1551 = lose diligent
event 1561 = lose envious
event 1571 = lose kind (also lose cruel)
event 1581 = lose wroth
event 1591 = lose patient
event 1601 = lose proud
event 1611 = lose humble
event 1621 = lose deceitful
event 1631 = lose zealous
event 1641 = lose honest
event 1651 = lose craven
event 1661 = lose brave
event 1671 = lose shy
event 1681 = lose gregarious
event 1691 = lose ambitious
event 1701 = lose content
event 1711 = lose arbitrary
event 1721 = lose just
event 1731 = lose cynical
event 6227 = lose chaste
Hastalıklar
event 6000 = gain syphilis trait
event 6001 = lose syphilis trait
event 6010 = gain leper trait
event 6011 = lose leper trait for 25 gold.
event 6020 = gain lunatic event, but lose stressed and depressed traits
event 6021 = lose lunatic trait
event 6030 = gain possessed trait (non-Muslim)
event 6031 = lose possessed trait (non-Muslim)
event 6032 = gain possessed trait (Muslim)
event 6033 = lose possessed trait (Muslim)
event 6040 = gain stressed trait
event 6041 = lose stressed trait
event 6050 = gain depressed trait
event 6051 = lose depressed trait
event 6060 = gain ill trait
event 6061 = lose ill trait
event 6062 = lose sickly trait
event 6070 = gain pneumonic trait
event 6071 = lose pneumonic trait
event 6080 = gain wounded trait (also event 243) - useful for removing maimed trait
event 6081 = lose wounded trait, gain scarred trait
event 6100 = gain infirm trait
event 6110 = lose infirm, gain incapable
event 6111 = lose consumption trait
event 6112 = lose slow fever trait
event 6113 = lose camp fever trait
event 6114 = lose plague trait
event 6115 = lose measles trait
event 6116 = lose smallpox trait
event 244 = gain maimed trait
event 245 = gain incapable trait
event 61160 = lose incapable trait
event 65046 = lose drunkard
Diğer
event 913 = Fabricate claim (Chancellor).
event 923 = Master builder event (Steward).
event 926 = Great philosopher event (Court Chaplain).
event 927 = Makes you heretic.
event 20320 = Successful steal technology mission in the province where your leader is stationed.
event 20392 = Random military tech improves 10%.
event 20260 = Increase culture advances.
event 55000 <Province ID> = Turns province into province holders culture. (Without <Province ID> only capital province changes into province holders culture)
event 55001 = Bring in some settlers
event 55010 = A ruler is assimilated by the local culture
event 70002 = Ends Grand Tournament (solves endless tournament glitch)
event 75085 = Steward improves economy.
event 20000 = Increases pope's opinion
event 20048 = Choice between gold & piety
event 20200 = Collects special tithe
event 20410 = Gives levy reinforcement
event 20230 = Master builder (5%)
event 39211 removes kinslayer
Aşk ve Hamilelik
event 400 = Gives you the Pregnant trait, your husband is the "father"; however, it doesn't make you pregnant.
event 401 = Gives you the Pregnant trait, your husband is not the "father"; it doesn't make you pregnant.
event 402 = Normally fires when you are unmarried and pregnant; it gives you the Pregnancy trait and you lose 50 piety, although it doesn't actually make you pregnant.
event 403 = Gives your wife Pregnant trait, you are the "father"; however, it doesn't make her pregnant.
event 404 = Gives your wife the Pregnant trait, you are not the "father"; however, it doesn't make her pregnant.
event 450 <Karakter ID'si> = You begin affair with selected character, only works on your subjects.
Event 451 <char-ID> = Go to a courtiers chamber however firing it without a character ID will initiate it for yourself (you go to bed with yourself). So for it to work correctly, you have to put a character ID in.Ex: event 451 58108
event 24504 = Gives wife the Pregnant trait and the Stressed trait, makes her pregnant after a few months
event 24505 = Imprison random courtier (useful for getting +10 relationship bonus for releasing a prisoner)
event 24506 = Imprisons random court/vassal individual
event 64025 = Fall in love with your spouse.
event 64055 <Karakter ID'si>(Child) <Karakter ID'si>(Courtier) = Child has teenage infatuation wth courtier.
Diğerleri
event 36005 = Suicide, (also event 26004, event 242)
event 200 = your character calls a crusade
event 300 = "I am a bastard" event, triggers other events. event 301 = choice between legitimizing yourself, declaring yourself a bastard,event
event 500 = "royal dues" event, choice between money and prestige event
event 4000 = "Stolen Pigs" event, gives choice between permanent and temporary "just" trait.
event 4005 = "thief" event
event 4010= "Band of Robbers" event, gives choice between -5 prestige and +20 opinion bonus to two councilors.
event 4015= "unfaithful wife" event, gives choice between ignoring it, and having liege deal with problem.
event 4020= "poachers" event, gives chioce between temporary trait giving prestige and random other event to punish the poachers.
event 4035 = "cattle rustlers" event, gives choice between piety, prestige, intrigue temporary traits, or lump piety bonus.
event 4040 = "blasphemy" event, gives small piety temporary trait
event 4045 = "kidnap" event, gives choice between permanent just, cruel or content traits.
event 4050 = "spy" event, gives lump piety, or prestige or martial temporary traits.
event 4055 = "dragon" event, choice between permanent martial bonus, +15 relationship bonus from vassals, temp prestige bonus,and a bad option.
event 4060 = "falconry" event, choice between a relationship bonuses, and a bad choice, and small prestige lump sum.
event 4085= "wolves" event, gives choice between various relationship modifiers, and a temporary "bloodlust" trait.
event 6200 = "voice of jesus" event, lose 30 church opinion, gain temporary monthly prestige bonus.
event 6223 = "voice of satan" event lose 30 church opinion, lose monthly piety
event 6300 = give realm a new law, sets off chain of events
event 6201 = convert 50 gold into 100 piety.
event 6202 = convert 50 prestige into 100 piety.
event 6203 = "holy comet" event.
event 246 = improves characters martial skill: misguided warrior > tough soldier > skilled tactician > brilliant strategist
event 247 = gain 1 martial skill
event 248 = gain 5% bonus military technology growth rate for 1 year
event 250 = capture yourself, do not do with out saving beforehand, as it's impossible to release yourself from prison.(Alternatively you can use the "play" command and imprison your character from earlier and release yourself then)
event 255 = "unnecessary violence" event, lose prestige and valor.
event 260 = gain 5 prestige
event 261 = soldier courtier appears in your court
event 600 = causes rebels to appear in your capital
event 620 = crusade wins
event 621 = crusade loses
event 900 = converts any province where your leader is stationed to your religion , note that you can convert any province by appointing your character general of an army and then moving that army to the province you want to convert
event 901 = courtier in your court converts to your religion
event SoA.5350 = The Maid event
event 10000 = "Merry men" event
event 10101 = "Gate to Hell" event
event 8342 = Find Holy Grail event, get 200 prestige
event 8340 = find Holy Spear event, get 100 prestige
event 8500 = starts crusader order, establishes castile barony under your control.
event 20131 = gives you a strong claim on a county when you have your character leading an army there.
event 20133 gives you a strong claim on the duchy instead. (When leading an army there)
event 100115 = friendship with self or +10% fertility
event 86600 = +1 health
event 9004 = fraction ending
event 65021 = torture random prisoner you may have
event SSI.1 = initiate sunset invasion event chain (requires Sunset Invasion DLC)
event SoA.3000 = initiate spawn of satan event chain (requires Sons of Abraham DLC)

[h=3]Lakaplar[/h]nick_the_lawgiver
nick_ring
nick_lodbrok
nick_the_boneless
nick_the_sword_of_god
nick_the_ironside
nick_snake_in_the_eye
nick_whiteshirt
nick_the_usurper
nick_the_hammer
nick_the_conqueror
nick_the_victorious
nick_the_crusader
nick_the_holy
nick_the_avenger
nick_the_brave
nick_the_fearless
nick_the_martyr
nick_the_unlucky
nick_the_lucky
nick_the_restorer
nick_the_effeminate
nick_the_clueless
nick_the_ill_tempered
nick_the_affable
nick_the_heathen
nick_the_liberator
nick_haardraade
nick_the_lisp_and_lame
nick_the_able
nick_the_kind
nick_the_good
nick_the_troubadour
nick_the_strong
nick_the_magnanimous
nick_the_simple
nick_the_merry
nick_the_noble
nick_the_blind
nick_the_gentle
nick_the_proud
nick_the_silent
nick_the_bastard
nick_the_gouty
nick_half_hand
nick_the_chaste
nick_the_hunter
nick_the_fowler
nick_the_just
nick_the_lame
nick_the_handsome
nick_the_fair
nick_the_fat
nick_the_drunkard
nick_the_cruel
nick_the_wise
nick_the_accursed
nick_the_wicked
nick_the_bewitched
nick_priest_hater
nick_the_pious
nick_the_apostle
nick_the_blessed
nick_the_confessor
nick_the_monk
nick_the_lion
nick_the_lionheart
nick_the_bold
nick_the_unready
nick_the_ill_ruler
nick_the_terrible
nick_the_magnificent
nick_the_quarreller
nick_the_devil
nick_the_dragon
nick_the_careless
nick_the_young
nick_the_old
nick_the_great
nick_the_half_hand